امیرعلی حسینی، عصر دیروز چهارشنبه تهران را به مقصد ریاض ترک کرد تا هماهنگی و بررسی‌های لازم، برای ورود کاروان پرسپولیس به عربستان و تدارکات مطلوب چون اقامت و تمرینات صورت بگیرد. مدیر امور بین‌الملل باشگاه در جریان این سفر از هتل و محل تمرین بازدید خواهد کرد و با مسؤولان باشگاه النصر و فدراسیون […]

- سفر نماینده پرسپولیس به عربستان برای تشکیل جلسه با مسئولان النصر

امیرعلی حسینی، عصر دیروز چهارشنبه تهران را به مقصد ریاض ترک کرد تا هماهنگی و بررسی‌های لازم، برای ورود کاروان پرسپولیس به عربستان و تدارکات مطلوب چون اقامت و تمرینات صورت بگیرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه در جریان این سفر از هتل و محل تمرین بازدید خواهد کرد و با مسؤولان باشگاه النصر و فدراسیون فوتبال عربستان دیدار و جلساتی برگزار کرد.

مدیر امور بین الملل باشگاه امروز پنج‌شنبه دو جلسه مجزا با مسؤولان باشگاه النصر عربستان برگزار کرد.

در اولین جلسه، امیرعلی حسینی با بداوی مدیر تیم فوتبالی باشگاه و عبدالله هماهنگ کننده امور فوتبال باشگاه النصر تشکیل جلسه داد.

در جریان این نشست، پیرامون مسائلی چون پیگیری ویزاها، بحث و تبادل نظر صورت گرفت. چرا که ویزاها هنوز به صورت کامل صادر نشده است. همچنین موضوع «آی دی کارت» خبرنگاران و اصحاب رسانه و برخی مسائل لجستیک تیم، مثل؛ فراهم آوردن ماشین‌های سواری، اتوبوس‌های «وی آی پی» تیم، کامیونت حمل بار، اسکورت پلیس و موارد دیگر، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه، در جلسه دوم هم با حسن، مدیر تیم اصلی النصر نشستی را در خصوص استادیوم تمرینات غیر رسمی باشگاه برگزار کرد که ۹۰ درصد تمرینات این تیم در آنجا برگزار می‌شود و همچنین از برگزاری آخرین تمرین دو تیم در زمین ورزشگاه اصلی مسابقه، هماهنگی‌هایی صورت گرفت.

در بخش دیگری از این جلسه، در مورد ساعت تمرینات، تجهیزات لازم و بحث بلیت فروشی و مواردی که مربوط به تمرینات و مسابقه و مسائل فنی بود، تبادل نظر شد.

گفتنی است کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی برگشت مقابل تیم النصر، صبح فردا جمعه تهران را به مقصد ریاض ترک خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی