به گزارش زیرنویس به نقل از اقتصادنیوز، وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره […]

به گزارش زیرنویس به نقل از اقتصادنیوز، وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

حسن ایزدان در این رابطه گفت: متاسفانه تا این لحظه سامانه ثبت نام وام باز نشده است؛ به نظر می‌رسد به دلیل اینکه دیگر به پایان ماه نزدیک شده‌ایم، باز شدن این سامانه در ماه جاری منتفی باشد.

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شد. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

شرایط دریافت وام فوری بازنشستگان

حسن ایزدان در این رابطه گفت: متاسفانه تا این لحظه سامانه ثبت نام وام باز نشده است؛ به نظر می‌رسد به دلیل اینکه دیگر به پایان ماه نزدیک شده‌ایم، باز شدن این سامانه در ماه جاری منتفی باشد.

به گفته وی، به احتمال زیاد ثبت نام وام بازنشستگان به ماه آینده موکول می‌شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

ایزدان با بیان اینکه بازنشستگان بسیاری در انتظار دریافت وام بودند؛ گفت: بازنشستگان با مراجعه به کانون نسبت به این مساله انتقاد می‌کنند؛ این در حالیست که باز شدن سامانه برای ماه جاری برعهده‌ی سازمان تامین اجتماعی بوده و سازمان هنوز به این مهم اقدام نکرده است.

این فعال صنفی بازنشستگان گفت: مستمری‌بگیران سازمان برای دریافت یک وام ناچیز بیست میلیون تومانی نباید تا این اندازه انتظار تحمل کنند.