به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از بازی سپاهان و استقلال خوزستان گفت: بازی کاملا احساسی بود، ۲ گل زدیم و موقعیت این را داشتیم که گل‌های بیشتر به ثمر رسانیم. نیمه دوم اما متفاوت بود و باید خودمان را به خاطر تغییراتی که حریف داد، وفق می‌دادیم. […]

- استقلال مشکلاتی برای ما ایجاد کرد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از بازی سپاهان و استقلال خوزستان گفت: بازی کاملا احساسی بود، ۲ گل زدیم و موقعیت این را داشتیم که گل‌های بیشتر به ثمر رسانیم. نیمه دوم اما متفاوت بود و باید خودمان را به خاطر تغییراتی که حریف داد، وفق می‌دادیم. تیم استقلال مشکلاتی برای ما ایجاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: خیلی مهم بود که چنین شرایطی برای ما ایجاد شد زیرا در برخی مسابقات باید بفهمیم که باید دفاع کنیم و با یک استراتژی متفاوت ۳ امتیاز بازی را بگیریم. به تیم استقلال خوزستان تبریک می‌گویم زیرا هر چه داشتند، در زمین گذاشتند. آرزوی موفقیت برای بازی بعدی برای آنها دارم.

مورایس در پاسخ به درگیری در اواخر مسابقه اظهار داشت: خیلی طیبیعی است و همه تیم‌ها علاقه دارند تا پیروز شوند. وقتی تیمی پیروز نمی‌شود، یک جر و بحثی از طرف آن تیم ایجاد می‌شود. فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی رخ افتاده باشد.

وی در واکنش به اینکه آیا دستور مستقیم به بازیکنان داده که وقت تلف بکنند، اظهار داشت: خیلی ساده است و من می‌توانم توضیح بدهم، طبق قوانین فوتبال اگر ۲ بازیکن در زمین مصدوم باشند، داور می‌تواند اجازه ندهد که هیچ بازیکنی از زمین خارج نشود. حالا ببینید چه اتفاقی رخ داد. بازیکن استقلال روی بازیکن ما خطا می‌کند و آن زمان‌های آخر بازی هستیم، می‌داند که کمک به کادر پزشکی دارد. پس در این شرایط دارد بازیکن ما را اینگونه از زمین خارج می‌کند.

مورایس ادامه داد: طبق قوانین از لحاظ استراتژیک، یک بازیکن دیگر ما که نیاز داشته، دستور دادیم که پزشک بالای سر او برود و طبق قوانین وقتی ۲ بازیکن در زمین از کمک پزشکی بهره می‌برند، می‌توانند در زمین بمانند. من هم اگر اعتراضی کردم به این دلیل بود که چرا این ۲ بازیکن را از زمین خارج کردند. قصد من این نبود که وقت را تلف کنم، قصدم این بود که هیچ بی عدالتی در زمین رخ ندهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه آیا با ترکیب همیشگی وارد زمین می‌شدند آیا تغییری در روند بازی می‌توانستند کسب کنند یا خیر، گفت: من نمی‌توانم حدس بزنم که آیا بهتر بود یا ما نتیجه بدتری کسب می‌کردیم. وقتی به سمت یک بازی می روم، ترکیبی را انتخاب می‌کنم که باید در آن لحظه به آن بازیکنان اعتماد کنم که اعتماد هم دارم. آنها بازیکن تیم ما هستند. این بازیکنانی بودند که برای ما در این بازی به میدان رفتند. حالا ما با یکسری بازیکنان به میدان رفتیم و باختیم، با یک سری مساوی کردیم و با یکسری دیگر بردیم. این دلیل نمی‌شود که حالا بخواهیم از کس دیگری استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به سوال خبرنگار که این تیم در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت و شما عقب کشیدید و در انتهای بازی نیز روی یک ضدحمله گل زدید، گفت: نظر من این است که تیم حریف خوب بازی کرد و این حقیقت است. 

پایان پیام/

منبع: ایسـنا