برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر با برتری زردپوشان به پایان رسید.

به گزارش زیرنویس،تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر امروز پنجشنبه از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت پیام حیدری رو در روی هم قرار گرفتند که نیمه اول بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

گل‌های سپاهان در نیمه اول را آریا یوسفی (۱۳، ۳۳) به ثمر رساند.

ترکیب دو تیم

تیم سپاهان با تصمیم «مورایس» در این دیدار با ترکیب نیما میرزازاد، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، بریان دابو، محمد قربانی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، احسان پهلوان و شهریار مغانلو وارد زمین شدند.

تیم استقلال خوزستان با تصمیم سیروس پورموسوی در این دیدار با ترکیب پورحمیدی، عظیم گوک، مطلق زاده، شوشتری، آقایی پور، کریم زاده، محکم کار، کوهی، ساکی، خوش کفا و جلالی بازی کردند.

درخشش آریا یوسفی در نیمه اول

این دیدار را هر دو تیم تهاجمی آغاز کردند و فرصت‌هایی را در همان دقایق اولیه مسابقه داشتند و استقلال خوزستان در دومین دقیقه این مسابقه فرصت داشت از روی اشتباه نیازمند در دفع توپ دروازه را باز کند اما نیازمند با جبران اشتباه خود مانع از گلزنی حریف شد.

در دقیقه ۸ بهترین فرصت سپاهان را آریا یوسفی در اختیار داشت که در موقعیت تک به تک با پورحمیدی نتوانست کاری از پیش ببرد و ضربه او توسط دروازه بان استقلال دفع شد. در ادامه بازیکنان سپاهان به مرور کنترل بازی را در اختیار گرفتند.

در دقیقه ۱۳ کرنر کوتاه فرشاد احمدزاده به آریا یوسفی رسید و او با یک ضربه زمینی بیرون پا توپ را به کنج دروازه استقلال خوزستان فرستاد تا زردپوشان سپاهانی با یک گل پیش بیفتند.

بعد از این گل از حملات دو تیم کاسته شد و سپاهانی‌ها کنترل بازی را در اختیار داشتند و بازی بیشتر در یک سوم میانی زمین دنبال شد و تلاش استقلالی‌ها برای نزدیک شدن به دروازه سپاهان بی نتیجه بود و نتوانستند فرصت خاصی را ایجاد کنند.

در دقیقه ۳۳ پاس بلند مدافع سپاهان در پشت مدافعین استقلال خوزستان به آریا یوسفی رسید و او با یک حرکت فردی زیبا و عبور از مدافعین حریف با ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه استقلال خوزستان رساند و گل دوم خودش و سپاهان را به ثمر رساند تا نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر صفر زردپوشان اصفهانی به پایان برسد.

منبع: مـهر