روحانی پروژه خالص سازان را به هم ریخت
روحانی پروژه خالص سازان را به هم ریخت

منیبان نوشت: حسن رسولی، فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره حملات اخیر به روحانی در پی ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان گفت: جریان سیاسی حافظ و مدافع وضع موجود که اگر بخواهیم تعریف خلاصه‌ای از این جریان ارائه کنیم، مهم ترین هدف و هنر این مجموعه افزودن بر پیاده شدگان از قطار انقلاب و جلوگیری […]

- روحانی پروژه خالص سازان را به هم ریخت

منیبان نوشت: حسن رسولی، فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره حملات اخیر به روحانی در پی ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان گفت: جریان سیاسی حافظ و مدافع وضع موجود که اگر بخواهیم تعریف خلاصه‌ای از این جریان ارائه کنیم، مهم ترین هدف و هنر این مجموعه افزودن بر پیاده شدگان از قطار انقلاب و جلوگیری از ایجاد هرگونه تعامل، تعادل و آشتی در عرصه‌ سیاسی کشور است خواهان کنار رفتن روحانی باشند. به طور طبیعی این جریان در مواجهه با اقدام به موقع و سنجیده‌ روحانی مبنی بر ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، حساسیت نشان دادند و به تکاپو افتادند و احساس نگرانی به آن ها دست داد، به قدری که رده‌های عملیاتی و پایین این جریان نتوانست خویشتن داری کند و رحیم پور ازغدی مستقیما از شورای نگهبان تقاضای رد صلاحیت او را کرد. عوامل جبهه پایداری در بخش سیاسی صدا و سیما نیز به صورت رسمی و در آنتن زنده خود او‌ و دامادش را مورد حمله قرار دادند.

او در ادامه افزود: من فکر می‌کنم علت ابراز حساسیت جبهه پایداری نسبت به روحانی متاثر از مجموعه سوابق و ظرفیت‌های او در طول تاریخ انقلاب بوده است. در حقیقت ترجیح این جریان این بود، حالا که جنتی از ثبت نام در انتخابات انصراف داده است او هم در انتخابات حضور نداشته باشد و لذا بعد از اینکه روحانی ثبت نام کرد و پیش بینی های این مجموعه را بهم ریخت، شاهد این حد از تخریب و مخالفت علیه او هستیم. به نظر من با توجه به روند خالص سازی جاری در عرصه سیاسی کشور این واکنش ها دور از انتظار نبود‌.

منبع: اطلاعات انلاین