جشن بزرگ مردم تهران به مناسبت عید غدیر برگزار می‌شود
جشن بزرگ مردم تهران به مناسبت عید غدیر برگزار می‌شود

«مهمونی ۱۰ کیلومتری» غدیر در تهران روز جمعه (۱۶ تیرماه) مصادف با عید سعید غدیرخم در تهران برگزار می‌شود. از این رو مساجد، هیأت‌ها و گروه‌های مردمی برای اخذ موکب باید ثبت‌نام کنند.

 جشن بزرگ مردم تهران با عنوان «مهمونی ۱۰ کیلومتری» سال گذشته به مناسبت عید غدیر از چهارراه ولیعصر تا چهارراه پارک وی با حضور بالغ بر ۳ میلیون نفر برگزار شد.

در این مهمانی ۶۰۰ موکب مردمی به مردم در قالب‌های مختلف خدمت‌رسانی کردند. ۲ میلیون پرس غذا و میان‌وعده برای پذیرایی از مردم تهران در این مهمانی تدارک دیده شد و ۱۱۰ هزار اسباب بازی میان کودکان توزیع شد.

جشن بزرگ مردم تهران به مناسبت عید غدیر برگزار می‌شود

جشن بزرگ مردم تهران به مناسبت عید غدیر

امسال هم قرار است «مهمونی ۱۰ کیلومتری» غدیر در روز ۱۶ تیرماه در حدفاصل میدان امام حسین (علیه السلام) تا میدان آزادی برگزار شود.

براساس برنامه‌ریزی و طراحی‌ها بیش از ۱۲۰۰ موکب خدماتی و پذیرایی مhttps://www.parseek.com/Social/ردمی و ده‌ها شهربازی سیار در این مسیر ۱۰ کیلومتری برپا می‌شود.

به گزارش زیرنویس،سال گذشته، مردم، هیأت‌ها، مساجد، گروه‌های جهادی، مؤسسات قرآنی و فرهنگی و گروه‌های سرود در مسیر ۱۰ کیلومتری چهارراه ولیعصر تا چهارراه پارک وی موکب برپا کرده بودند که امسال نیز این مجموعه‌های مردمی می‌توانند ضمن ارائه درخواست و اعلام نوع خدمت خود اقدام به موکب کنند.

راه اندازی سامانه مهمونی ده کیلومتری عید غدیر

بر این اساس این مجموعه‌ها یا افراد باید برای ثبت مشخصات و خدمات خود در «مهمونی ده کیلومتری» عید غدیر تهران، عدد ۱ را به ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند. همچنین سامانه مهمونی ده کیلومتری هم برای همین امر راه‌اندازی شده است.

منبع:ایسنا