سپاهان پرستاره است اما به ستاره‌ها وابسته نیست
سپاهان پرستاره است اما به ستاره‌ها وابسته نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سپاهان در ادامه موفقیت‌های خود موفق شد استقلال خوزستان را در اهواز ۳ بر یک شکست بدهد و ۱۸ امتیازی شود. در این بازی عیسی آل کثیر به دلیل مسائل انضباطی بازی نکرد و از ملی پوشان هم خبری نبود. با این حال سپاهان سه بار دروازه میزبان خود را […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سپاهان در ادامه موفقیت‌های خود موفق شد استقلال خوزستان را در اهواز ۳ بر یک شکست بدهد و ۱۸ امتیازی شود. در این بازی عیسی آل کثیر به دلیل مسائل انضباطی بازی نکرد و از ملی پوشان هم خبری نبود. با این حال سپاهان سه بار دروازه میزبان خود را باز کرد و برنده شد.

بسیاری از کارشناسان سپاهان را پر مهره‌ترین و پرستاره‌ترین تیم لیگ برتر می‌دانند اما نکته اینجاست که همین تیم پرستاره اصلاً به یک ستاره خاص وابستگی ندارد و در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم دیدیم که بدون آل کثیر توانست به اهداف هجومی خود برسد. حتی شهریار مغانلو که زننده گل سوم سپاهان بود چند بازی مهم را به دلیل مصدومیت از دست داد اما باز هم سپاهانی ها خوب کار کردند و در اکثر مسابقات نتیجه گرفتند.

نتایج سپاهان در حالی است که امسال دو شوک بزرگ به این تیم وارد شده است. یک بار در لیگ برتر که ۴ امتیاز از این تیم کسر و باشگاه سپاهان ۴۰ میلیارد تومان جریمه شد و بار دیگر در آسیا که بازی با الاتحاد به دلایل سیاسی سه بر صفر به سود نماینده عربستان اعلام شد.

طبعاً هر تیم دیگری با چنین شوک‌های بزرگی مواجه می‌شد نمی‌توانست دوباره از جا بلند شود اما سپاهان با هدایت فنی مورایس همه بحران‌ها را پشت سر گذاشت و حالا در تمام جام‌ها مدعی است.

نکته مثبت و حائز اهمیت در سپاهان این است که با وجود پرستاره بودن، این تیم به هیچ ستاره ای وابسته نیست و اگر در هر بازی چند بازیکن خود را نداشته باشد باز هم بقیه بازیکنان اصطلاحا کار را در می‌آورند. 

پایان پیام/





منبع: فارس