مرد جوان در حاشیه اتوبان به قتل رسید
مرد جوان در حاشیه اتوبان به قتل رسید

همشهری آنلاین نوشت: شامگاه چهارشنبه یکم آذر مرد جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و مدعی شد که شاهد یک جنایت بوده است. او گفت: به همراه همسر و فرزندم سوار بر خودروام در حال عبور از اتوبان خرازی تهران بودم که مرد جوانی را در حال عبور از کنار اتوبان دیدم اما ناگهان یک خودروی […]

- مرد جوان در حاشیه اتوبان به قتل رسید

همشهری آنلاین نوشت: شامگاه چهارشنبه یکم آذر مرد جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و مدعی شد که شاهد یک جنایت بوده است. او گفت: به همراه همسر و فرزندم سوار بر خودروام در حال عبور از اتوبان خرازی تهران بودم که مرد جوانی را در حال عبور از کنار اتوبان دیدم اما ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۷ با سرعت تمام به صورت تعمدی با او برخورد و از صحنه فرار کرد.

به‌ دنبال این تماس، مأموران اورژانس و پلیس راهی محل شده و پسر جوان به بیمارستان منتقل شد اما صبح پنجشنبه و کمتر از ۲۴ ساعت پس از تصادف عمدی، در بیمارستان جانش را از دست داد. گزارش این ماجرا به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد و تیم جنایی وارد عمل شدند.

در تحقیقات اولیه، خانواده و چند تن از دوستان نزدیک پسر جوان به نام کوروش شناسایی شده و یکی از دوستان مقتول در تحقیقات هویت قاتل را برملا کرد. او گفت: کوروش مدتی است که با یکی از دوستانش به نام وحید اختلاف دارد.

درگیری آنها سر کری‌خوانی بود و چند روز قبل از قتل، وحید و دوستانش با کوروش دعوایشان شد و یکی از دوستان وحید با چاقو زخمی شد. این کری‌خوانی‌ها ادامه داشت تا اینکه شب حادثه وحید با خودرویش کوروش را به قتل رساند.

از سویی راننده عبوری که شاهد این جنایت بود، شماره پلاک خودروی پژو را یادداشت کرده بود که با استعلام شماره پلاک مشخص شد مالک خودروی فراری کسی نیست جز وحید. با شناسایی هویت قاتل، ساعاتی بعد وحید توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت بازداشت شد و در تحقیقات اولیه به قتل به‌خاطر اختلافات و کری‌خوانی اعتراف کرد.

به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان جنایی قرار داده شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

منبع: اطلاعات انلاین