به گزارش زیرنویس، سردار دکتر سعید منتظرالمهدی در این یادداشت ضمن تبریک هفته بسیج ، آورده است: بی شک این نهاد به دنبال ارتقاء سطوح مختلف امنیت اجتماعی در کشوراست و فراموش نمی کنیم که آنها هیچگاه از دفاع و تمامیت ارضی و استقلال کشور و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی دست برنداشته‌اند. بسیجیان، […]

به گزارش زیرنویس، سردار دکتر سعید منتظرالمهدی در این یادداشت ضمن تبریک هفته بسیج ، آورده است: بی شک این نهاد به دنبال ارتقاء سطوح مختلف امنیت اجتماعی در کشوراست و فراموش نمی کنیم که آنها هیچگاه از دفاع و تمامیت ارضی و استقلال کشور و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی دست برنداشته‌اند.

بسیجیان، عزتمدارانی هستند که خالصانه جان بر کف می نهند و با دستان پرتوانشان در پی ترمیم نواقص و ویرانی ها هستند،صفات عالیه ای دارند بس خالص؛ پرتوان و پر انرژی، پویا و خلاق، پایمرد وخستگی ناپذیر و کتاب سبز ایمان را سرلوحه رفتار خویش قرار داده‌اند.

بی شک آنها قدرتشان را از نور‌ و گرمای وحدت بخشِ ایمان می‌گیرند و برای پاسداشت فضیلت‌های اصلی انقلاب ایستاده‌اند؛ همه زمان‌ها و مکان‌ها برایشان، جبهه و کربلا است؛ خود را سپر کرده‌اند در مقابل سبوعیت و شناعت دنیای استکبار ، همه ایران وامدارِ اراده، تلاش‌های بی‌ریا و جانبازیِ بسیج است که رمز ماندگاری را در بی رنگی و نگاهداشتِ ارزش ها و آرمان انقلاب می‌دانند.

 

از یاد نمی‌بریم که بسیج همواره،همگام با سایرِارگان‌ها و نهادها، در راستای کمک به آسیب دیدگان سیل و زلزله در کنار مردم قرارمی‌گیرد تا از آلام آنها بکاهد؛از عملیات آبرسانی گرفته تا لایروبی، بهداشت عمومی و جاده‌سازی با کمک‌های آنها امکانپذیر می‌شود که گاهی گمنام گمنامند.

 

این بسیج مستضعفین از بازوهای قدرتمند و شگفتی‎ساز مردمی است که هم برای آبادانی و هم برای دفاع ازنظم و امنیت لحظه‌ای درنگ نمی‌کند.از نظر دور نماند که دستاوردهای گسترده علمی و تحقیقاتی در حوزه‌های انرژی، فناوری‌های نوین، دانش بنیان و … از جمله طراحی پهپاد بدون سکان، ساخت رادار،ردیاب شناسایی انواع مواد مخدر و … علاوه بر جلوگیری خروج ارز از کشور، نقش ماندگار بسیج در تاریخ علم این سرزمین را نشان می‌دهد.

 

بسیج مستضعفین در جبهه فرهنگی و اجتماعی نیز بیکار ننشست و برای دفاع از ارزش‌های ایرانی و اسلامی گام های موثرِ متعددی همچون طراحی انواع بازی‌های رایانه‌ای، جهاد پیشرفت و توسعه و ارتقاء گروه‌های جهادی مناطق محروم را به انجام رساند تا بتوان در مقابل هجمه فرهنگی که به دنبال تهی کردن ذهن و افکار نوجوانان و جوانان ماست،قاطعانه و استوار ایستاد.قدردان جهاد و زحماتشان هستیم.

 

منبع خبر: رکنـا