جان لورنزو بلنجینی پس از دریافت پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی والیبال بلغارستان حال با پیشنهاد جدیدی رو به رو شده است. بلنجینی که اکنون در باشگاه لوبه ایتالیا هدایت این تیم را برعهده دارد پیشنهادی برای تمدید قرارداد با باشگاه خود دریافت کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، مدیریت تیم لوبه پس از انتشار […]

- پیشنهاد جدید و وسوسه‌انگیز به گزینه والیبال ایران

جان لورنزو بلنجینی پس از دریافت پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی والیبال بلغارستان حال با پیشنهاد جدیدی رو به رو شده است. بلنجینی که اکنون در باشگاه لوبه ایتالیا هدایت این تیم را برعهده دارد پیشنهادی برای تمدید قرارداد با باشگاه خود دریافت کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مدیریت تیم لوبه پس از انتشار اخباری مبنی بر انتخاب بلنجینی توسط بلغارستان برای هدایت تیم ملی این کشور، اعلام کرده است که هنوز مذاکرات نهایی با این مربی ۵۱ ساله انجام نشده است.

با این حال، اگر سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا پیشنهادی برای ماندن در راس لوبه دریافت کند خود او باید در مورد آینده کاری‌اش تصمیم بگیرد زیرا به احتمال زیاد او نمی تواند هم در تیم ملی باشد و هم در باشگاه ایتاالیا.

نشریه cronachemaceratesi ادعا می کند که احتمالا پس از شش سال حضور در والیبال باشگاهی، بلنجینی با پیشنهاد بلغارستان وسوسه می شود زیرا هدف اصلی تیم ملی این کشور راهیابی به بازی های المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس است.

به گزارش ایسنا، پس از استعفای بهروز عطایی از سرمربی‌گری تیم ملی والیبال ایران نام‌های زیادی برای هدایت ملی‌پوشان مطرح شدند که یکی از آنها جان لورنزو بلنجینی بود. چند روز پیش رئیس اتحادیه والیبال بلغارستان اعلام داشت که هیات مدیره عملا تصمیم گرفت تا مذاکرات نهایی با بلنجینی انجام شود و قراردادی با شرایط مناسب امضا گردد. رئیس اتحادیه والیبال بلغارستان ادعا کرد که هنوز قرارداد امضا شده‌ای وجود ندارد، اما به زودی قرارداد با این مربی امضا خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی