موضوع عدم همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا توسط سردار آزمون را یک خبرنگار سرشناس ایتالیایی رقم زد. جایی که در صفحه شخصی‌اش نوشت: سردار آزمون با مورینیو و رم یک توافق محرمانه داشته است. اینکه تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی نخواهد کرد و این یکی از شروط قراردادش با تیم […]

- درگیری فدراسیون فوتبال ایران با باشگاه پرطرفدار ایتالیایی!

موضوع عدم همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا توسط سردار آزمون را یک خبرنگار سرشناس ایتالیایی رقم زد. جایی که در صفحه شخصی‌اش نوشت: سردار آزمون با مورینیو و رم یک توافق محرمانه داشته است. اینکه تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی نخواهد کرد و این یکی از شروط قراردادش با تیم ایتالیایی بوده است.

مسابقات جام ملت‌ها در شرایطی برگزار می شود که سری آ در جریان خواهد بود و سردار آزمون در صورت حضور دراردوی تیم ملی بازی‌های متعددی را از رم از دست می‌دهد.

سردار آزمون حاضر به مصاحبه در این باره نیست و می‌گوید مفاد قرارداد او با باشگاه ایتالیایی محرمانه است. البته مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در برابر این سوالات ناراحت شده است و یک بار حتی گفت من به اردوی تیم ملی برای بازی با افغانستان آمده‌ام… این بدین معنی بود که در جام ملت‌های آسیا هم برای تیم ملی بازی خواهد کرد.

در تازه‌ترین اظهار نظر نبی سرپرست تیم ملی در این باره گفته است: فیفا اعلام کرده فدراسیون‌هایی که در جام ملت‌های فوتبال آسیا ذینفع هستند می‌توانند با نامه نگاری بازیکنان مورد نظر خود را برای این رقابت‌ها از باشگاه‌ها بگیرند و تاریخ آن هم یازدهم دی ماه ۱۴۰۲ تعیین شده است.

در نهایت باید گفت اگر توافقی هم شده باشد این توافق خطاست و در صورت شکایت فدراسیون فوتبال ایران به فیفا باشگاه ایتالیایی خطار کار تشخیص داده خواهد شد. نکته مهم دیگر اینکه خیلی از مسابقات رسمی فدراسیون‌های قاره‌ای در روزهای فیفا برگزار نمی‌شود اما بازیکنان به دلیل رسمیت مسابقات موظف به حضور در اردوی تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: سردار آزمون قید جام ملت‌های آسیا را زد؟/ واکنش مدیر تیم ملی به شایعه روزنامه ایتالیایی

منبع: خبـر ورزشی