به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو می‌گوید: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا شاهد انتقاداتی بودیم که برخی از آنها دلسوزانه بود و کمک می‌کرد، ولی برخی‌ها واقعاً به دنبال تخریب بودند. برخی دوستان که پیش از این انتقاد می‌کردند به فدراسیون دعوت شده و پس از بحث و گفتگو، […]

میراسماعیلی: کارنامه داران سیاه، آدرس اشتباه می دهند !
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو می‌گوید: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا شاهد انتقاداتی بودیم که برخی از آنها دلسوزانه بود و کمک می‌کرد، ولی برخی‌ها واقعاً به دنبال تخریب بودند. برخی دوستان که پیش از این انتقاد می‌کردند به فدراسیون دعوت شده و پس از بحث و گفتگو، الان همکاری داریم، ولی متأسفانه برخی افراد شناخته شده با کارنامه سیاه چه چیزی برای ارائه دارند. فردی که خود مبتکر صغرسنی، دوپینگ، جعل هویت بوده و به جودو آسیب رساند و برای همه نیز شناخته شده‌است، مسائلی را با هدف تخریب مطرح می‌کند که واقعیت ندارد. من به دنبال یک جودوی پاک هستم و اجازه نمی‌دهیم برخی با سبقه تاریک به این رشته لطمه بزنند. مطمئن باشید با کمک خانواده جودو، آینده‌ای روشن را برای این رشته رقم خواهم زد.

او افزود: بدون شک جبران چهار سال دوری از میادین بین المللی کار سختی است. این درست که در چهار سال گذشته کارهای زیادی انجام دادیم، ولی نمی‌توان کم تجربگی جودوکاران را که در همین مسابقات ازبکستان به وضوح مشخص بود و در چند وزن روی کسب مدال ما تأثیر مستقیم داشت، نادیده گرفت. ضمن اینکه قرعه کشی مسابقات بر اساس رنکینگ انجام شد که اعضای تیم ما به دلیل غیبت در مسابقات بین المللی، در رنکینگ جایگاهی نداشتند و با سخت‌ترین قرعه نیز مواجه شدند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا