علیرضا بیرانوند در حاشیه آخرین تمرین تیم پرسپولیس در آستانه سفر به عربستان برای دیدار با النصر خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: ممنون از اینکه آمدید و پرسپولیس را مهم دانستید که برای بدرقه‌اش در اینجا حضور دارید. ما قرار بود جمعه برویم، اما پرواز به یکشنبه موکول شد. دوست داشتیم که دو سه روز […]

- واکنش بیرانوند به کارشکنی عربستانی‌ها/ خط‌ونشان دروازه‌بان پرسپولیس برای رونالدو

علیرضا بیرانوند در حاشیه آخرین تمرین تیم پرسپولیس در آستانه سفر به عربستان برای دیدار با النصر خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: ممنون از اینکه آمدید و پرسپولیس را مهم دانستید که برای بدرقه‌اش در اینجا حضور دارید. ما قرار بود جمعه برویم، اما پرواز به یکشنبه موکول شد. دوست داشتیم که دو سه روز زودتر برویم. کادر فنی هم این برنامه را داشت که آخرین بازی النصر را از نزدیک تماشا کند، ولی این اتفاق نیفتاد. ما تمرینات را ادامه دادیم، از دیروز ملی‌پوشان اضافه شدند و تمرین خوبی را انجام دادیم. مردم و هواداران می‌دانند که بازی خیلی سختی داریم و واقعاً نتیجه گرفتن در آنجا کار خیلی سختی است. همه النصر را می‌شناسند که بازیکنان خیلی خوبی دارد و ستاره‌های بزرگی را جذب کرده است. فکر می‌کنم النصر مدعی اصلی برای قهرمانی در لیگ عربستان و آسیا باشد.

وی درباره اتفاقات دیدار رفت در تهران، حضور رونالدو در ایران و تأثیر این حضور در بازی رفت یادآور شد: در بازی اول متأسفانه به النصر خوردیم و جو را برای‌مان سنگین کردند. النصر زمانی که وارد ایران شد، اتفاقاتی افتاد که خود بچه‌ها تمرکز لازم را نداشتند. الان شرایطی که هست، این است که مطمئنم النصر با تمام ستارگانش بازی می‌کند، چون به دنبال صدرنشینی است و این شانس را به ما نمی‌دهد که بخواهد با تیم دومش بازی کند. اگر ما برنده شویم، ۱۰ امتیازی خواهیم شد و ممکن است با پیروزی در دیدار با الدحیل ۱۳ امتیازی هم شویم و النصر با شکست مقابل استقلال تاجیکستان پایین‌تر از ما قرار بگیرد. به همین دلیل صد درصد با تمام توانش بازی می‌کند. ما نیز اگر می‌خواهیم به‌عنوان تیم دوم صعود کنیم، نباختن به النصر و برتری مقابل الدحیل می‌تواند ما را به این هدف برساند.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس درباره تأثیر موضوع تأخیر در اعزام به عربستان تصریح کرد: تمام این اتفاقات را به فال نیک می‌گیرم. شاید در دیر رفتن ما به عربستان اتفاقات خیلی بهتری برای‌مان بیفتد. امروز آخرین تمرین در ایران است و فردا در آنجا تمرین می‌کنیم. این دیر رفتن تأثیری روی بچه‌های ما نمی‌گذارد و شاید هم تمرکز و انگیزه ما را دو برابر کند.

بیرانوند درباره سربلند بودن پرسپولیس در زمان مواجهه با شرایط دشوار سال‌های قبل هم به خبرنگاران گفت: پرسپولیس در این سال‌ها نشان داده که اتفاقات سخت را خوب تمام کرده است و این اتفاقات اخیر نمی‌تواند جلوی انگیزه بچه‌ها را بگیرد. همه مردم دوست دارند دیدار با النصر بازی خوبی شود و بتوانیم یک امتیاز را حفظ کنیم و با امتیاز برگردیم. البته ما برای بُردن می‌رویم. ضمن اینکه النصر در عربستان به هیچ تیمی باج نداده و همه را شکست داده و الان مدعی اصلی برای قهرمانی لیگش است. امیدوارم مردم و هواداران حمایت کنند و انرژی مثبت بدهند که مطمئن هستم این انرژی به ما می‌رسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه دیروز اعلام کرد که تمرین امروز با حضور هواداران است و آنها برای بدرقه بیایند. هنوز که کسی را ندیده‌ام. البته درک می‌کنم که هوا سرد است، به همین دلیل از خانه هم انرژی بدهند، کافی است. ما می‌دانیم ۴۰، ۵۰ میلیون هوادار پشت ماست. این شرایط روی ما تأثیر نمی‌گذارد و به این چیزها فکر نمی‌کنیم، چون می‌دانیم هواداران بزرگی داریم که همه جوره حمایت می‌کنند.

منبع: خبـر ورزشی