کاروان پرسپولیس برای برگزاری بازی مقابل النصر فردا راهی ریاض خواهد شد. دیداری که برای پرسپولیس بسیار مهم است و سرخ پوشان برای افزایش شانس صعود خود از این گروه، نیاز مبرمی به کسب امتیاز از این بازی بیرون از خانه دارد. پرسپولیس که بازی قبلی خود مقابل استقلال تاجیکستان را با تساوی پشت سر […]

- تغییر بزرگ پرسپولیس نبرد با یاران رونالدو/ یحیی تغییر سیستم می‌دهد

کاروان پرسپولیس برای برگزاری بازی مقابل النصر فردا راهی ریاض خواهد شد. دیداری که برای پرسپولیس بسیار مهم است و سرخ پوشان برای افزایش شانس صعود خود از این گروه، نیاز مبرمی به کسب امتیاز از این بازی بیرون از خانه دارد. پرسپولیس که بازی قبلی خود مقابل استقلال تاجیکستان را با تساوی پشت سر گذاشت، برای بازی با النصر نفراتی چون وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی را در اختیار ندارد.

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد یحیی گل‌محمدی می‌خواهد برای این بازی بسیار مهم تغییر سیستم دهد و با روشی متفاوت با همیشه به مصاف النصر برود. پرسپولیس تحت هدایت گل‌محمدی در سال‌های اخیر همواره با سیستم ۲-۴-۴ به میدان رفته و معمولا یحیی دست به سیستم تیمش نمی‌زند. با این حال برای بازی با النصر سرمربی قرمزها قصد دارد تغییر سیستم بدهد و با روش ۳-۳-۴ تیمش را آرایش کند. برای دیدار دوشنبه شب با النصر پرسپولیس با تک مهاجم که احتمالا شهاب زاهدی خواهد بود، به میدان خواهد رفت و خط میانی این تیم هم با ۳ هافبک مرکزی شکل خواهد گرفت.

منبع: خبـر ورزشی