امیر قلعه‌نویی پیشنهاد مهدی طارمی را رد کرد
امیر قلعه‌نویی پیشنهاد مهدی طارمی را رد کرد

خبر ورزشی نوشت: دقایقی بعد از پایان بازی با هنگ‌کنگ، از اردوی تیم ملی خبر رسید که امیر قلعه‌نویی روی نام احمد نوراللهی خط قرمز کشیده و او را از اردو اخراج کرده است. خبری که شبیه‌اش را در اردوی قبل و درباره حسین کنعانی‌زادگان دیدیم. امیر قلعه‌نویی بعد از حواشی فینال تورنمنت کافا ترجیح داد […]

- امیر قلعه‌نویی پیشنهاد مهدی طارمی را رد کرد

خبر ورزشی نوشت: دقایقی بعد از پایان بازی با هنگ‌کنگ، از اردوی تیم ملی خبر رسید که امیر قلعه‌نویی روی نام احمد نوراللهی خط قرمز کشیده و او را از اردو اخراج کرده است. خبری که شبیه‌اش را در اردوی قبل و درباره حسین کنعانی‌زادگان دیدیم. امیر قلعه‌نویی بعد از حواشی فینال تورنمنت کافا ترجیح داد کنعانی‌زادگان را تنبیه کند و او را برای انجام دو بازی مقابل بلغارستان و آنگولا به اردو دعوت نکند.

قلعه‌نویی در تمام سال‌های اخیر نشان داده میانه خوبی با بی‌انضباطی ندارد. او در سال‌های دور مشکلاتی با چند بازیکن مشهور استقلال پیدا کرد و البته در تمام آن موارد مدیریت خود را به خوبی نشان داد. مقابل نوراللهی هم هدف قلعه‌نویی حفظ نظم تیمی بود و کارشناسان هم معتقدند او بهترین تصمیم را درباره هافبک میانی الوحده امارات گرفته است.

با این حال و بعد از ماجرای احمد نور، بازیکنان بزرگی نظیر مهدی طارمی سعی کردند وساطت کنند تا نوراللهی فرصت دیگری به دست بیاورد و به اردو برگردد. اتفاقی که مورد قبول امیر قلعه‌نویی قرار نگرفت تا شماره ۸ سابق پرسپولیس راهی به ترکیب تیم ملی مقابل ازبکستان به دست نیاورد و به تاشکند نرود.

البته شنیده می‌شود حسین کنعانی‌زادگان هم صحبتی با امیر قلعه‌نویی انجام داده که درخواست او هم مورد پذیرش سرمربی تیم ملی قرار نگرفته. گویا تنها راهکار برای بازگشت نوراللهی به اردوی تیم ملی، عذرخواهی رسمی او بوده که به نظر می‌رسد با پاسخ منفی این هافبک ۳۰ ساله مواجه شده.

منبع: اطلاعات انلاین