ربیعی: داور به صحنه‌ها نزدیک بود و قضاوت بی نقصی را انجام داد
ربیعی: داور به صحنه‌ها نزدیک بود و قضاوت بی نقصی را انجام داد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: از تیمم تشکر می‌کنم که در ۹۰ دقیقه عقب نشینی نکردیم , در میانه زمین سعی کردیم خیلی فشرده بازی کنیم.

ربیعی: محورهای تهاجمی استقلال را می‌شناختیم و عقب نشینی نکردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محد ربیعی پس از دیدار دو تیم ذوب آهن و استقلال، اظهار داشت: به تیم استقلال و بازیکنان ذوب آهن خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان بازی پرتلاشی انجام دادند. از قضاوت تیم داوری تشکر می‌کنم. خیلی مسلط و درست بازی را در ۹۰ دقیقه را اداره کردند. داور به صحنه‌ها نزدیک بود و قضاوت بی نقصی را انجام داد.

وی افزود: با توجه به شناختی که دو تیم از هم داشتند، می دانستم استقلال تیم با کیفیتی است و مهره‌های خوبی دارد. محورهای تهاجمی این تیم را می‌شناختیم. جزو تیم‌هایی هستند که به حریف کمتر موقعیت می‌دهند. روی ضربات ایستگاهی با توجه به ۵ بازی اخیرشان بسیار خطرناک هستند. در جلوی زمین از مهاجمان بلند قامت برخوردار هستند. ما هم برنامه‌های خودمان را داشتیم. ۲ تیم بازی پایاپایی را انجام دادند.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: از تیمم تشکر می‌کنم که در ۹۰ دقیقه عقب نشینی نکردیم. در میانه زمین سعی کردیم خیلی فشرده بازی کنیم. می دانستیم مقابل استقلال باید از احتیاط هم استفاده کنیم. برخی اوقات توپ را بی مهابا و راحت از دست دادیم. اگر اینطور نمی شد می‌توانستیم روی موج های دوم و سوم خطرساز باشیم. بعد از اینکه گل خوردیم مجبور به تغییر آرایش شدیم. ۳ تعویض همزمان کردیم. بلافاصله به گل رسیدیم.

وی افزود: می‌توانستیم روی کرنر لطیفی به گل دوم هم برسیم که این اتفاق نیفتاد. بازی خوب و تاکتیکی بود. در نهایت هر دو تیم تواسنتند خودشان را در کورس بالای جدول نگه دارند. دوست ندارم توقع از ذوب آهن بالا برود. چون هدفگذاری باشگاه واقعا این نبوده اما سعی کردم این باور را در بچه ها ایجاد کنم که برای آینده و رویای بزرگشان بجنگند. این خیلی خوب بود که توانستیم با فعل خواستن به بازی برگردیم. حتی می توانستیم مقابل تیم قدرتمند استقلال برنده شویم.

ربیعی گفت: از هواداران تشکر می کنم. خوشحالم کم کم توانستیم میزانی از وفاق و آشتی را در جامعه هواداری ذوب آهن شاهد باشیم. ولی نعمت ما هستند و به آن ها واقعا علاقه مند هستم. امیدوارم در بازی های بعد هم این اشتیاق وجود داشته باشد تا بتوانیم حال خوبی را به هم انتقال بدهیم.

ادامه دارد…

منبع: فارس