اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم آلودگی هوای استان تا فردا (۵ آذرماه) و افزایش تدریجی دما از امروز تا دوشنبه (۴ تا ۶ آذرماه) خبرداد.    بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۴ و ۵ آذرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی […]

اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم آلودگی هوای استان تا فردا (۵ آذرماه) و افزایش تدریجی دما از امروز تا دوشنبه (۴ تا ۶ آذرماه) خبرداد.

 

 بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۴ و ۵ آذرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و با توجه به پایداری نسبی جو در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، کاهش کیفیت هوا و گاهی کاهش دید به‌ویژه در نواحی پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

 

از صبح دوشنبه (۶ آذرماه) با گذر موج ضعیفی به‌تدریج افزایش ابر و وزش باد و بهبود تدریجی کیفیت هوا مورد انتظار است و تا چهارشنبه (۸ آذرماه) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی با افزایش باد و وزش باد شدید به‌خصوص در نیمه جنوبی استان و در نیمه شمالی استان گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. 

 

از امروز تا دوشنبه روند تدریجی افزاش دما در سطح استان مورد انتظار است.

 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 

آسمان تهران فردا (۵ آذرماه) کمی ابری تا نیمه‌ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۶ آذرماه) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در اواخر وقت افزایش ابر و گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا

+