یازدهمین برد فیلادلفیا با درخشش امبید/ لیکرز به رده هشتم کنفرانس غرب صعود کرد
یازدهمین برد فیلادلفیا با درخشش امبید/ لیکرز به رده هشتم کنفرانس غرب صعود کرد

در یکی از بازی‌های مهم امروز، فیلادلفیا سونی سیکسرز – تیم چهارم کنفرانس شرق ۱۲۷ – ۱۲۳ اوکلاهما ساندر – تیم دوم کنفرانس غرب رو شکست داد و یازدهمین بردش را به ثبت رساند. جوئل امبید سنتر فیلادلفیا با ۳۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۹ پاس منجر به موقعیت، بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد. […]

- یازدهمین برد فیلادلفیا با درخشش امبید/ لیکرز به رده هشتم کنفرانس غرب صعود کرد

در یکی از بازی‌های مهم امروز، فیلادلفیا سونی سیکسرز – تیم چهارم کنفرانس شرق ۱۲۷ – ۱۲۳ اوکلاهما ساندر – تیم دوم کنفرانس غرب رو شکست داد و یازدهمین بردش را به ثبت رساند. جوئل امبید سنتر فیلادلفیا با ۳۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۹ پاس منجر به موقعیت، بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد.

دالاس ماوریکس تیم سوم کنفرانس غرب  ۱۰۷- ۸۸  نتیجه را به لس آنجلس لیکرز واگذار کرد و متحمل پنجمین باخت فصلش شد. در این بازی لوکا دانچیچ از دالاس با کسب سی امتیاز ستاره میدان بود.

در دیگر دیدار این رقابت‌ها لس آنجلس لیکرز با برتری ۱۲۱ – ۱۱۵ مقابل کلیولند کاوالیرز، به رده هشتم جدول کنفرانس غرب صعود کرد. بهترین بازیکن این دیدار، آنتونی دیویس فوروارد قدرتی لیکرز بود که موفق شد ۳۲ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۳ پاس منجر به امتیاز را به ثبت برساند.

در سایر بازی‌ها، تیم‌های بروکلین نتس، آتلانتا هاوکس و یوتا جاز برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند. این رقابت‌ها بامداد فردا با برگزاری هشت دیدار ادامه خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران