زارع: تلاش کردم نقره آسیا را با طلای جهان عوض کنم
زارع: تلاش کردم نقره آسیا را با طلای جهان عوض کنم

به گزارش زیرنویس، علیرضا نصیری قهرمان دسته ۹۶ کیلوگرم جهان اظهار داشت: خدا را شکر مسابقه خوبی بود. سطح رقابت بالا بود، بدن من هم شرایط خوبی داشت در روز مسابقه و توانستم وزنه‌های خوبی را بزنم. در نهایت هم توانستم مدال طلا را کسب کنم و بابت این قهرمانی تبریک می‌گویم به کادر فنی […]

به گزارش زیرنویس، علیرضا نصیری قهرمان دسته ۹۶ کیلوگرم جهان اظهار داشت: خدا را شکر مسابقه خوبی بود. سطح رقابت بالا بود، بدن من هم شرایط خوبی داشت در روز مسابقه و توانستم وزنه‌های خوبی را بزنم. در نهایت هم توانستم مدال طلا را کسب کنم و بابت این قهرمانی تبریک می‌گویم به کادر فنی و همه مردم کشورم.

وی ادامه داد: من در قهرمانی جوانان آسیای هند با وزنه‌بردار ترکمنستانی رقابت داشتم و آنجا با اختلاف چند کیلوگرم به این حریف باختم و دوم شدم. دقیقا از فردای همان روز تمرکزم را گذاشتم برای مسابقات جهانی تا آن نتیجه را جبران کنم. در واقع حریف ترکمنستانی به من انگیزه داد برای رسیدن به این وزنه‌ها و موفق شدم ۱۹ کیلوگرم افزایش رکورد را به ثبت برسانم.

قهرمان وزنه برداری جهان گفت: در تمرینات ۲ کیلوگرم در یکضرب کمتر از وزنه‌های جهانی زده بود. من در تمرینات تا ۱۶۴ آمده بودم اما در صحنه مسابقه توانستم وزنه ۱۶۶ را مهار کنم، اما در دو ضرب همان وزنه ۲۰۵ را در تمرینات هم زده بودم.

پایان پیام/





منبع: فارس