آخرین خبر از پرداخت دستمزد مربیان خارجی تیم ملی فوتبال
آخرین خبر از پرداخت دستمزد مربیان خارجی تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان از زمان آغاز همکاری با فدراسیون فوتبال دستمزد چندانی دریافت نکرده و همین امر مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده است‌. در شرایطی که اعضای ایرانی این کادر از اسفند سال گذشته فقط یک نوبت دریافتی از فدراسیون فوتبال داشته‌اند، به تازگی از محل […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان از زمان آغاز همکاری با فدراسیون فوتبال دستمزد چندانی دریافت نکرده و همین امر مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده است‌.

در شرایطی که اعضای ایرانی این کادر از اسفند سال گذشته فقط یک نوبت دریافتی از فدراسیون فوتبال داشته‌اند، به تازگی از محل درآمدهای فدراسیون در فیفا حقوق ۳ ماه دینکا آلین، مربی دروازه‌بان‌های رومانیایی تیم ملی پرداخت شده و مراحل واریز دستمزد آنتونیو مانیکونه، دستیار ایتالیایی امیر قلعه نویی نیز نهایی شده است.

همچنین این ۲مربی پس از بازی با ازبکستان یک هفته از قلعه‌نویی مرخصی گرفتند و برای دیدار با خانواده خود به کشورهایشان سفر کردند.

اردوی نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا طبق اعلام مهدی نبی، نایب رئیس فدراسیون و مدیر این تیم از ۱۱ دی آغاز می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس