مورایس: برای اولین بار سپاهان کامل است
مورایس: برای اولین بار سپاهان کامل است

به گزارش زیرنویس، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از عزیمت به تهران اظهار داشت: فکر می‌کنم برای اولین‌بار است که تمام ترکیب را در اختیار داریم. بهتر می‌شد، اگر در ورزشگاه خودمان بازی می‌کردیم و جو خیلی بهتری داشتیم. وی افزود: الان باید تهران بازی کنیم و از هواداران انتظار داریم، حضور حداکثری […]

به گزارش زیرنویس، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از عزیمت به تهران اظهار داشت: فکر می‌کنم برای اولین‌بار است که تمام ترکیب را در اختیار داریم. بهتر می‌شد، اگر در ورزشگاه خودمان بازی می‌کردیم و جو خیلی بهتری داشتیم.

وی افزود: الان باید تهران بازی کنیم و از هواداران انتظار داریم، حضور حداکثری داشته باشند و شب خوبی را سپری کنیم. برخی بازیکنان در حالت ریکاوری هستند، امید نورافکن مصدوم است و سایر مصدومان مانند شکاری برگشته‌اند و کنار تیم هستند؛ البته آمادگی ۱۰۰ درصدی برای بازی ندارند.

سرمربی سپاهان اصفهان در مورد حریف عراقی گفت: نیروی هوایی تیم خوبی است، تیمی که چند بازیکن مهم دارند اما در لیگ قهرمانان آسیا باید توجه زیادی به همه تیم‌ها داشت و تیم‌هایی که به این مرحله می‌رسند باکیفیت هستند. امیدوار بودم همه هواداران را داشته باشیم و اگر در نقش‌جهان بازی می کردیم ورزشگاه پر می‌شد، متوجه این تصمیمات نمی‌شوم و فوتبال برای همه است و این تصمیمات منطقی نیست.

پایان پیا

منبع: فارس