ساکت: اخراج آل کثیر صحت ندارد و پیگیر پرونده بازی با الاتحاد هستیم
ساکت: اخراج آل کثیر صحت ندارد و پیگیر پرونده بازی با الاتحاد هستیم

به گزارش زیرنویس، محمدرضا ساکت در حاشیه اختتامیه لیگ‌های دوچرخه‌سواری در مورد اینکه  علت اخراج انضباطی آل کثیر چه چیزی بوده است؟ تاکید کرد: چنین چیزی نیست، آل کثیر همین الان همراه تیم به هتل المپیک آمده و با تیم هم تمرین کرده است. ساکت در مورد پیگیری چهار امتیاز کسر شده از سپاهان و […]

به گزارش زیرنویس، محمدرضا ساکت در حاشیه اختتامیه لیگ‌های دوچرخه‌سواری در مورد اینکه  علت اخراج انضباطی آل کثیر چه چیزی بوده است؟ تاکید کرد: چنین چیزی نیست، آل کثیر همین الان همراه تیم به هتل المپیک آمده و با تیم هم تمرین کرده است.

ساکت در مورد پیگیری چهار امتیاز کسر شده از سپاهان و پرونده مسابقه با الاتحاد گفت: یکی از پرونده‌ها در استیناف و دیگری در دادگاه کسب در حال پیگیری است و ما طبیعتا امیدوار هستیم. ما از تمام ظرفیت‌های حقوقی خود استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل سپاهان در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد بتواند بازی‌های خانگی سپاهان در خانه برگزار شود؟ تاکید کرد: فعلا در مورد چیزی نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم و وظیفه ما پیگیری حقوقی است. حقوقی باشگاه دارد این کار را انجام می‌دهد.

وی در مورد حمایت از تیم‌داری در دوچرخه سواری گفت: تیم‌داری ادامه دارد چون فدراسیون با برنامه است و دوچرخه سواری هم رشته‌ای جذابی است که تنوع زیادی دارد و با جدیت از  این رشته ورزشی که در سالم سازی محیط زیست نقش دارد، حمایت می‌کنیم‌.

پایان پیام/

منبع: فارس