به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، لوئیس کاسترو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال النصر عربستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: حریف برای پیروزی وارد زمین می‌شود و این تیم را به‌خوبی می‌شناسیم. می‌دانیم پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است و بازیکنان این تیم، شور و شوق زیادی در زمین دارند. البته […]

 

النصر, بازی پرسپولیس و النصر, پرسپولیس, لیگ قهرمانان آسیا - پرسپولیس برای برد به ریاض آمده است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، لوئیس کاسترو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال النصر عربستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: حریف برای پیروزی وارد زمین می‌شود و این تیم را به‌خوبی می‌شناسیم. می‌دانیم پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است و بازیکنان این تیم، شور و شوق زیادی در زمین دارند. البته این مسئله باعث نمی‌شود تمرکز خودمان را برای این مسابقه از دست بدهیم.

وی در مورد برتری یاران کریستیانو رونالدو در هر چهار دیدار مرحله گروهی و قطعی شدن صعود آن‌ها به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی برابر پرسپولیس تصریح کرد: صدرنشینی با کسب بیشترین پیروزی، حاصل تلاش کل اعضای تیم است و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. می‌خواهیم صعود خودمان را در همین بازی قطعی کنیم.

بیشتر بخوانید
رونالدو؛ آماده بازی با پرسپولیس

سرمربی النصر با اشاره به فاصله سه روزه دیدار این تیم مقابل الاخدود در لیگ حرفه‌ای عربستان با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آمادگی خوبی برای این مسابقه به دست آوردیم. البته دو روز پیش بازی کرده بودیم و بازیکنان هنوز در حال ریکاوری هستند. امروز نتوانستیم مانند همیشه تمرین کنیم. بیشتر تمرینات ما برای ریکاوری بازیکنان است، اما بازیکنان بزرگی دارم که می‌توانند هر فشاری را تاب بیاورند.

کاسترو درباره دربی ریاض در روز جمعه مقابل الهلال خاطر نشان کرد: من فقط به دیدار فردا فکر می‌کنم، اما نمی‌توانم سایر دیدار‌های مهم مانند بازی با الهلال، الاتفاق و الشباب را نادیده بگیرم. شغلم ایجاب می‌کند که به همه دیدار‌ها فکر کنم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا