محمد صلاح طی مصاحبه‌ای در افشاگری جالبی اعلام کرد علاقه زیادی به بازی شطرنج آنلاین دارد و با حساب کاربری ناشناس این کار را انجام می‌دهد. ستاره لیورپول که با سرعت و مهارت گلزنی خود در مستطیل سبز شناخته می‌شود، اعلام کرد علاقه زیادی به ورزش شطرنج دارد. به‌عنوان یکی از مشهورترین ستاره‌های ورزشی جهان، […]

 محمد صلاح طی مصاحبه‌ای در افشاگری جالبی اعلام کرد علاقه زیادی به بازی شطرنج آنلاین دارد و با حساب کاربری ناشناس این کار را انجام می‌دهد.

ستاره لیورپول که با سرعت و مهارت گلزنی خود در مستطیل سبز شناخته می‌شود، اعلام کرد علاقه زیادی به ورزش شطرنج دارد.

به‌عنوان یکی از مشهورترین ستاره‌های ورزشی جهان، بسیاری هنگام بازی‌های آنلاین از نام‌های متفاوتی استفاده می‌کنند تا مردم متوجه هویت اصلی آن‌ها نشوند.

با این حال صلاح رویکرد متفاوتی دارد. صلاح در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره گفت: من معتاد بازی آنلاین شطرنج هستم و هر روز هم بازی می‌کنم. در کنار اسم خودم چند شماره هم گذاشتم تا مردم بپرسند تو واقعا صلاح هستی؟، من می‌گویم که بله خودم هستم اما آن‌ها باور نمی‌کنند. در جواب من می‌گویند: نه، تو دروغ می‌گویی. من هم می‌گویم: بله درست است، دروغ می‌گویم!

بیشتر بخوانید: چگونه پسر مصری تبدیل به پادشاه فوتبال جهان شد؟/ باید ثابت می‌کردم در موردم اشتباه می‌کنند/ بدون توپ‌طلا هم زندگی خوبی دارم

افشاگری محمد صلاح از اعتیاد به یک فعالیت خاص

منبع: خبـر ورزشی