به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز وارد شهر ریاض عربستان شد تا آخرین تمرین خود قبل از دیدار با النصر عربستان را در ورزشگاه مرسول پارک برگزار کند. آنها در حالی مورد استقبال النصری ها قرار گرفتند که خبری از رئیس یا مدیران این باشگاه نبود بلکه یکی از کارمندان اجرایی […]

 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز وارد شهر ریاض عربستان شد تا آخرین تمرین خود قبل از دیدار با النصر عربستان را در ورزشگاه مرسول پارک برگزار کند.

آنها در حالی مورد استقبال النصری ها قرار گرفتند که خبری از رئیس یا مدیران این باشگاه نبود بلکه یکی از کارمندان اجرایی و مسئول هماهنگی محل استقرار پرسپولیس همراه با سفیر ایران در عربستان در فرودگاه حاضر بودند.

استقبال سرد النصری ها با خودروهای سواری و اتوبوس کاملا معمولی بود که تعجب اعضای تیم پرسپولیس را به همراه داشت. آنها در گفت و گوهای خصوصی خود نوع استقبال رضا درویش از کاروان النصر و کریستیانو رونالدو را در دیدار رفت با نحوه برخورد النصری ها با خودشان را مقایسه می‌کردند.

درویش هنگام ورود کاروان النصر همراه با تنی چند از مدیران باشگاه و دخترش به فرودگاه امام خمینی رفت تا به نماینده عربستان خوشامدگویی کند. همچنین دو تخت فرش دستبافت به کریستیانو رونالدو و سادیو مانه اهدا شد که واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت.

نحوه استقبال درویش از النصری ها یکی از دلایل دلخوری یحیی گل محمدی از او بود که بارها در مصاحبه‌های خود نیز عنوان کرده بود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه فردا دوشنبه ۶ آذرماه در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

منبع: مـهر