هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان یکشنبه، پنجم آذرماه با ۶ دیدار در شهرهای اردکان، یزد، ارومیه، مشهد، رامسر و گنبد پیگیری شد. در یکی از دیدارهای این هفته شهداب یزد میزبان پیکان تهران بود و سه بر یک به پیروزی رسید. این دیدار حاشیه‌هایی هم داشت؛ تماشاگران حاضر در سالن در جریان مسابقه علیه […]

هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان یکشنبه، پنجم آذرماه با ۶ دیدار در شهرهای اردکان، یزد، ارومیه، مشهد، رامسر و گنبد پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این هفته شهداب یزد میزبان پیکان تهران بود و سه بر یک به پیروزی رسید.

این دیدار حاشیه‌هایی هم داشت؛ تماشاگران حاضر در سالن در جریان مسابقه علیه مبین نصری، بازیکن سابق شهداب که این فصل به پیکان پیوسته است و پیمان اکبری سرمربی پیکان شعار دادند.

بعد از مسابقه هم فضا ملتهب شد. هنگامی که تیم پیکان  قصد داشت از رختکن خارج شود، به دلیل حضور هواداران شهداب مقابل درب خروجی دچار مشکل شد و پیمان اکبری دوباره تیم را به زمین مسابقه برگرداند.

از طرفی تماشاگرانی که هنوز هم در سالن مسابقه حضور دارند دوباره علیه پیکان شعار دادند. همچنین بین ماساژور شهداب با کادرفنب پیکان درگیری لفظی رخ داد. چند تماشاگر هم از جایگاه تماشاگران وارد زمین شدند تا با تیم پیکان درگیر شوند اما مسئولان تیم شهداب مانع از ادامه این درگیری شدند.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به گزارش ناظر در خصوص رفتار تماشاگران در این دیدار، کمیته انضباطی جهت بررسی گزارش ناظر تشکیل جلسه خواهد داد.

منبع خبر: رکنـا