یحیی گل محمدی: برای این وضعیت واقعا متاسفم/ دنبال سه امتیاز هستیم
یحیی گل محمدی: برای این وضعیت واقعا متاسفم/ دنبال سه امتیاز هستیم

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در چنین سطحی بابت اتفاقاتی که دارد رخ می دهد متاسفم.

به گزارش زیرنویس،یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و النصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا گفت: بابت میزبانی واقعا ناراحتم و این رفتار اصلا قابل قبول نیست. حدود نیم ساعت است دنبال محل برگزاری نشست فعلی هستیم. در این سطح از بازی‌ها واقعا این ناهماهنگی عجیب است و واقعا متأسفم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل یک تیم با کیفیت بازی داریم. النصر ستاره‌های زیادی دارد و مربی خوبی دارد. بازی رفت را هم به آنها باختیم ولی امروز در جلسه‌ای که با بازیکنان داشتیم در این باره صحبت کردیم.

او درباره صحبت‌هایی که با بازیکنان تیمش داشت یادآور شد: فردا می‌خواهیم کیفیت خوب خودمان را نشان دهیم و هدف اصلی هم گرفتن سه امتیاز است. دوست داریم بازی خودمان را انجام دهیم. می‌دانیم جو استادیوم سنگین است ولی آماده هستیم که بازی خوبی را انجام دهیم. به بازیکنان باور زیادی دارم و مطمئن هستم فردا می‌توانیم بازی خوب همراه با امتیاز و کسب برد از زمین خارج شویم که هدف اصلی ما همین است.

گل محمدی درباره تعویق پرواز این تیم برای ورود به عربستان تاکید کرد: ناهماهنگی و بی توجهی‌هایی صورت گرفت که صحبت درباره اش زیاد است. الان چیزی که برایم مهم است باید به تمرین برسیم و تمرکزم روی بازی است. نباید ذهن خودمان را مشغول مسائل مختلف کنیم و باید روی این موضوع تمرکز داشته باشیم.

منبع: مـهر