برنامه ۲ پدیده تنیس اسپانیایی برای شرکت در المپیک پاریس
برنامه ۲ پدیده تنیس اسپانیایی برای شرکت در المپیک پاریس

به گزارش زیرنویس، براساس گزارش مارکا، رافائل نادال و کارلوس آلکاراز برنامه دارند تا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به عنوان نماینده اسپانیا شرکت کنند. در حال حاضر نادال و آلکاراز یکی از شرایط حضور در المپیک سال آینده را ندارند. بازیکنان باید در تیم دیویس کاپ حضور داشته و حداقل ۲ بار در المپیک رقابت […]

به گزارش زیرنویس، براساس گزارش مارکا، رافائل نادال و کارلوس آلکاراز برنامه دارند تا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به عنوان نماینده اسپانیا شرکت کنند. در حال حاضر نادال و آلکاراز یکی از شرایط حضور در المپیک سال آینده را ندارند. بازیکنان باید در تیم دیویس کاپ حضور داشته و حداقل ۲ بار در المپیک رقابت کرده باشند.

از آنجایی که این ۲ ستاره تنیس شرایط لازم را ندارند، احتمالا از راه دیگری برای حضور در المپیک تلاش خواهند کرد. آلکاراز قبلاً یک بار در سال ۲۰۲۲ نماینده اسپانیا در دیویس کاپ بوده و با نادیده گرفتن سال ۲۰۲۳ او باید برای کشورش در مسابقات مقدماتی سال آینده بازی کند.

رافائل نادال از ژانویه ۲۰۲۳ به دلیل آسیب دیدگی بازی نکرده است. آخرین حضور او در جام دیویس در سال ۲۰۱۹ بود. مارکا گزارش می‌دهد که تصمیم فدراسیون جهانی تنیس برای دادن وایلد کارت به اسپانیا در دیویس کاپ، به این زوج کمک قابل توجهی برای ورود به مسابقات تنیس المپیک خواهد کرد.

پایان پیام/





منبع: فارس