منصور رشیدی از جمله بازیکنان قدیمی استقلال در گفت‌وگویی که با زیرنویس انجام داد، درباره عملکرد مهاجمان استقلال در دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: «مهاجم آرژانتینی استقلال در این بازی برعکس بازی قبل مقابل تراکتور تا حدی ضعیف عمل کرد. البته این می‌تواند به خاطر کم کاری و بازی دور از انتظار مهرداد محمدی […]

استقلال, تیم ملی فوتبال, فوتبال - تیم ملی چه بلایی سر مهرداد محمدی آورد؟

منصور رشیدی از جمله بازیکنان قدیمی استقلال در گفت‌وگویی که با زیرنویس انجام داد، درباره عملکرد مهاجمان استقلال در دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: «مهاجم آرژانتینی استقلال در این بازی برعکس بازی قبل مقابل تراکتور تا حدی ضعیف عمل کرد. البته این می‌تواند به خاطر کم کاری و بازی دور از انتظار مهرداد محمدی هم باشد. ما بازیکن خارجی می‌خریم که برای استقلال گل بزند. متاسفانه بلانکو در این بازی آنقدر که باید و شاید جدی نبود و راه می رفت و موقعیت‌ها را راحت از دست می‌داد. به نظرم نکونام باید او را برای بازی با فولاد آماده کند».

وی افزود: «مشخص نیست در اردوی تیم ملی چه خبر بوده است. هر چقدر مهرداد محمدی در بازی‌های قبل از تعطیلات تیم ملی تاثیرگذار و مثبت بود در این مسابقه کار چندانی نکرد همین امر باعث شده بود تا بلانکو هم نتواند آنطور که باید و شاید تاثیرگذار باشد».

منبع: خبـر ورزشی