یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با النصر بسیار عصبانی بود و از شرایط به وجود آمده برای خودش و تیمش گلایه کرد. بعد از آن ویدئویی از یحیی منتشر شد که نشان می‌داد او به‌خاطر معطلی سی چهل دقیقه‌ای در محوطه ورزشگاه و اینکه زمان‌بندی تمرین به‌هم ریخته شاکی است. در این‌باره […]

النصر عربستان, بازی پرسپولیس و النصر, پرسپولیس, سرمربی پرسپولیس, لیگ قهرمانان آسیا - اتفاق عجیب برای یحیی در عربستان؛ سرمربی پرسپولیس در ریاض گم شد

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با النصر بسیار عصبانی بود و از شرایط به وجود آمده برای خودش و تیمش گلایه کرد. بعد از آن ویدئویی از یحیی منتشر شد که نشان می‌داد او به‌خاطر معطلی سی چهل دقیقه‌ای در محوطه ورزشگاه و اینکه زمان‌بندی تمرین به‌هم ریخته شاکی است.

در این‌باره یکی از مدیران پرسپولیس به گفت متاسفانه هیچ فردی از النصر برای حضور سرمربی و بازیکن در نشست خبری آن‌ها را همراهی نکرد و حتی با اتوبوس تیم هم هیچ اسکورتی وجود نداشت و بچه‌ها خودشان آمدند.»

این مدیر ادامه داد: «متاسفانه آن فردی هم که به عنوان راننده آقا یحیی و ترابی را آورده بود محل سالن کنفرانس را بلد نبود و چیزی حدود چهل دقیقه دنبال سالن بوده و آخر سر هم دیر محل را پیدا کردند که به‌خاطر همین اتفاق تمرین تیم‌مان هم دیر شروع شد.»

منبع: خبـر ورزشی