۳ دانشجوی فلسطینی را در آمریکا به گلوله بستند
۳ دانشجوی فلسطینی را در آمریکا به گلوله بستند

ایسنا نوشت: هشام عورتانی دانشجوی دانشگاه براون در رود آیلند، کنان عبدالحمید، دانشجوی کالج هاورفورد در پنسیلوانیا و تحسین احمد، دانشجوی کالج ترینیتی در کانتیکت سه دانشجوی فلسطینی الاصل هستند که نزدیک دانشگاه ورمونت شنبه شب هدف گلوله قرار گرفتند و بابت جراحات جدی تحت درمان قرار گرفته‌اند. این سه نفر دیروز یکشنبه تحت مراقبت […]

- ۳ دانشجوی فلسطینی را در آمریکا به گلوله بستند

ایسنا نوشت: هشام عورتانی دانشجوی دانشگاه براون در رود آیلند، کنان عبدالحمید، دانشجوی کالج هاورفورد در پنسیلوانیا و تحسین احمد، دانشجوی کالج ترینیتی در کانتیکت سه دانشجوی فلسطینی الاصل هستند که نزدیک دانشگاه ورمونت شنبه شب هدف گلوله قرار گرفتند و بابت جراحات جدی تحت درمان قرار گرفته‌اند. این سه نفر دیروز یکشنبه تحت مراقبت های پزشکی قرار داشتند و دو نفر از آنها بر اثر اصابت گلوله از ناحیه بالا تنه مجروح شده‌اند و نفر سوم از ناحیه پایین تنه مجروح شده‌است. حال دو تن از آنها باثبات است و نفر سوم جراحات شدیدتری را متحمل شده‌است.

طبق گزارش رویترز، پلیس منطقه برلینگتون هویت یا انگیزه فرد ضارب را نگفته و اظهارنظری هم در این باره نکرده‌است.

خانواده‌های این سه دانشجوی فلسطینی در بیانیه‌ای که در موسسه «برای فهم خاورمیانه» منتشر شد، گفتند: ما از مجریان قانون می‌خواهیم که تحقیقات کاملی را انجام دهند، از جمله اینکه این جرم به عنوان جنایت از روی نفرت پراکنی انجام شده‌است. تا زمانی که این مساله در دادگاه مطرح نشود، راحت نخواهیم بود.

این تیراندازی در حالی اتفاق افتاده که آمریکا شاهد افزایش اسلام هراسی و یهودستیزی از جمله خشونت‌های کلامی و فیزیکی و آنلاین از زمان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر است.

منبع: اطلاعات انلاین