واکنش معاون ورزشی پرسپولیس درباره خبر بازگشت برانکو
واکنش معاون ورزشی پرسپولیس درباره خبر بازگشت برانکو

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات برانکو مبنی بر آمادگی‌اش برای بازگشت به پرسپولیس اظهار کرد: اتفاقی امروز رخ داد و متاسفانه یکی از روزنامه‌ها تیتر زد که برانکو تمایل به بازگشت دارد. از اول فصل ما این مشکل را داریم و با توجه به اینکه پرسپولیس در این چند سال فوق العاده […]

برانکو ایوانکویچ, پرسپولیس, حسین بادامکی, معاون ورزشی پرسپولیس, یحیی گل محمدی - واکنش معاون ورزشی پرسپولیس درباره خبر بازگشت برانکو

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات برانکو مبنی بر آمادگی‌اش برای بازگشت به پرسپولیس اظهار کرد: اتفاقی امروز رخ داد و متاسفانه یکی از روزنامه‌ها تیتر زد که برانکو تمایل به بازگشت دارد. از اول فصل ما این مشکل را داریم و با توجه به اینکه پرسپولیس در این چند سال فوق العاده نتیجه گرفته و قهرمانی‌های زیادی به دست آورده است و اول فصل از نظر کسر امتیاز و جریمه‌هایی که کادر فنی و مدیر تیم ما شدند من فکر می‌کنم کادر فنی و مدیریت با این مسائل کاملا آشنا هستند و عادت کردیم. جای سوال برایم به وجود آمد که چرا در روز بازی این اتفاق افتاد که تمرکز تیم بهم بخورد، اما من فکر می‌کنم آن  قدر کادر فنی ما با تجربه هست که به این اخبار گوش نکند و همه باشگاه از کادر فنی و بازیکنان حمایت می‌کنند تا بتوانیم روند خوب امتیازی را مجددا از سر بگیریم و بتوانیم هواداران خود را خوشحال کنیم.

بادامکی درباره ناراحتی گل محمدی از میزبانی تیم النصر عربستان گفت: در مورد بازی‌های آسیایی عجیب بود که چنین اتفاقی رخ بدهد و تیمی که میهمان است میزبان حداکثر تلاش را انجام می‌دهد تا حداکثر امکانات را در اختیار میهمان قرار بدهد و همین اتفاق برای تیم النصر رخ داد، اما اینجا ندیدم. اوج این میزبانی دیشب رخ داد که حداقل یک راننده در اختیار ما نگذاشتند که بداند نشست خبری در کجا برگزار می‌شود و خیلی تعجب داشت. انتقادی که به‌ ای اف سی وارد است و خودمان شخصا چیز خاصی از باشگاه النصر ندیدیم و ما همیشه تلاش کردیم که بهترین امکانات را در اختیار تیم‌های میهمان بگذاریم، اما در اینجا این اتفاق رخ نداد. ما تمرکزمان باید روی بازی باشد که بهترین نتیجه را بگیریم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه روند صدور رای پرونده شکایت از باشگاه استقلال طولانی شده است، گفت: از کار‌هایی است که متاسفانه باشگاه پرسپولیس را اذیت کرده است. بیشتر از یک ماه است که شکایت کردیم، اما اتفاقی رخ نداده است. من فکر می‌کنم حداقل کمیته انضباطی برای اذهان عمومی صحبت می‌کرد که دارند پیگیری می‌کنند یا نه! هر چقدر هم از طرف باشگاه پیگیری می‌کنیم جواب قاطعی به ما نمی‌دهند تا بتوانیم جوابگوی هواداران خود باشیم. مطالبه هواداران ما این است که باشگاه پرسپولیس که از استقلال شکایت کرده به کجا انجامیده است. زمان بگذرد اوضاع بدتر می‌شود و بهتر نمی‌شود. امیدوارم که کمیته انضباطی یک اظهار نظری درباره این پرونده انجام بدهد.

او درباره اینکه رای کمیته استیناف درباره پرونده باشگاه پرسپولیس به چه صورت شد، گفت:  اطلاعی ندارم که دقیقا چه اتفاقی افتاده است، اما فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

باشگاه خبرنگاران