به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رشید مظاهری در نشست خبری پیش از بازی با بمبئی سیتی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: واقعیت این است سرمربی تیم همه حرف‌ها را زد، اما حضور در لیگ قهرمانان آسیا تجربه خیلی خوبی برای نساجی و شهر قائمشهر بود که این را به فال […]

 

فوتبال, لیگ قهرمانان آسیا, نساجی قایمشهر - می‌دانم حذف شده‌ایم، اما بازی را جدی گرفته ایم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رشید مظاهری در نشست خبری پیش از بازی با بمبئی سیتی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: واقعیت این است سرمربی تیم همه حرف‌ها را زد، اما حضور در لیگ قهرمانان آسیا تجربه خیلی خوبی برای نساجی و شهر قائمشهر بود که این را به فال نیک می‌گیریم.

وی تاکید کرد: می‌دانم حذف شده‌ایم اما خیلی باید بازی فردا را جدی گرفته و تمرین خیلی خوبی برای ادامه لیگ داشته باشیم. در کل بازی فردا دیداری است که همه باید همدل باشیم و بهترین کار را انجام بدهیم. فرقی هم‌ نمی‌کند چه کسی می‌خواهد بازی کند چون در شرایطی هستیم که همه باید به هم کمک کنیم. به آینده خیلی امیدوار هستم و فقط باید فشار و بار روانی برخی هواداران باید از تیم برداشته شود تا بتوانیم در لیگ پرقدرت‌تر ظاهر شویم.

دروازه‌‌بان نساجی تاکید کرد: از طرف خودم قول می‌دهم امسال بهترین نتایج را می‌گیریم زیرا بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی خیلی خوبی داریم و باید به آینده امیدوار باشیم. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که همه ما دوست داریم.

مظاهری درمورد توقع هواداران نساجی، توضیح داد: من هم صحبت رحمتی را تایید می‌کنم که بهترین هواداران ایران را داریم اما همه می‌دانند در ابتدای فصل تغییرات خیلی زیادی داشتیم. همین تغییرات انتظارات را بالا برد اما همه باید صبورتر باشیم. برای هماهنگی ‌نیاز به زمان داریم اما این قول را می‌دهم با تمام وجود برای شادی دل هواداران قائمشهری تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا