به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، سیدنی پاول ۱۹ساله که دانش‌آموز درسخوان و کاپیتان تیم فوتبال دبیرستان بود، توانست یک بورس تحصیلی برای دانشگاه مانت یونیون در آلیانس اوهایو به دست آورد و از پاییز ۲۰۱۹ تحصیل در این دانشگاه را آغاز کرد. او در دسامبر ۲۰۱۹ اما به‌دلیل مشروط شدن در درس‌هایش، به […]

به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، سیدنی پاول ۱۹ساله که دانش‌آموز درسخوان و کاپیتان تیم فوتبال دبیرستان بود، توانست یک بورس تحصیلی برای دانشگاه مانت یونیون در آلیانس اوهایو به دست آورد و از پاییز ۲۰۱۹ تحصیل در این دانشگاه را آغاز کرد.

او در دسامبر ۲۰۱۹ اما به‌دلیل مشروط شدن در درس‌هایش، به حالت تعلیق از دانشگاه درآمد. اما به‌دلیل ترس از واکنش‌های خانواده این ماجرا را از آنها پنهان کرد. دختر جوان برای اینکه خانواده‌اش از راز او باخبر نشوند، ۳‌ ماه به محوطه دانشگاه می‌رفت و وانمود می‎کرد که به کلاس‌های خود می‌رود. تا اینکه در ۳ مارس ۲۰۲۰ مادرش به ماجرا مشکوک شد و با مدیران دانشگاه تماس گرفت تا از اوضاع باخبر شود اما در همان زمان که او داشت با دانشگاه صحبت می‌کرد، کارکنان دانشگاه صدای جیغ و صداهای عجیبی را آن سوی تلفن شنیدند و ناگهان تلفن قطع شد.

مسئولان دانشگاه با پلیس تماس گرفتند و مأموران خود را به خانه پاول‌ها رساندند و در نزدیکی خانه، سیدنی را که اوضاع آشفته‌ای داشت دستگیر کردند. آنها سپس وارد خانه شدند و جسد بی‌جان مادر سیدنی را غرق در خون در آشپزخانه یافتند.

پزشکی قانونی اعلام کرد که این زن بر اثر ضربه جسم سخت بر سرش و ۲۳ ضربه چاقو به گردن به قتل رسیده و سیدنی در بازجویی‌های پلیسی گفت: مادرم با تلفن در حال صحبت با دانشگاه بود و وقتی متوجه شدم رازم در حال فاش شدن است با ماهیتابه به سر او و چندین ضربه چاقو به گردن او زدم.

به این ترتیب سیدنی دستگیر و متهم به قتل شد. اکنون بعد از ۳سال قاضی او را به حبس ابد محکوم کرد و قرار است وی بقیه عمرش را در زندان بگذراند.