به گزارش زیرنویس، تیم‌های سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (دوشنبه) در چارچوب دیدار هفته پنجم گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۲۳-۲۰۲۲، به مصاف هم رفتند که شاگردان مورایس با نتیجه یک بر صفر از سد رقیب عبور کردند. این مسابقه به دلیل محرومیت طلایی‌پوشان اصفهانی از برگزاری بازی خانگی در […]

به گزارش زیرنویس، تیم‌های سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (دوشنبه) در چارچوب دیدار هفته پنجم گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۲۳-۲۰۲۲، به مصاف هم رفتند که شاگردان مورایس با نتیجه یک بر صفر از سد رقیب عبور کردند.

این مسابقه به دلیل محرومیت طلایی‌پوشان اصفهانی از برگزاری بازی خانگی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

تک گل بازی را فرشاد احمدزاده در دقیقه ۴ در حالی به ثمر رساند که توپ رامین رضاییان در حال ورود به دروازه بود اما احمدزاده ترجیح داد به توپ ضربه بزند و گل را به نام خودش ثبت کند. این موضوع ناراحتی رضاییان را در پی داشت.

قضاوت این دیدار را عبدالرحمن الجاسم داور اهل قطر به عهده داشت. فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان از سپاهان و ابراهیم بایش، سعد عبدامیر،  آتچو و سعدون از نیروی هوایی عراق کارت زرد دریافت کردند. محمدجواد حسین‌نژاد  در دقیقه ۴۲ و هادی محمدی دقیقه ۹۰ از سپاهان با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شدند.

سپاهان با پیروزی در این مسابقه با ۱۰ در رده دوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. در این گروه الاتحاد ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

منبع خبر: رکنـا