پیروانی: باید در خط حمله بهتر یارگیری می‌کردیم
پیروانی: باید در خط حمله بهتر یارگیری می‌کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، افشین پیروانی در مورد تساوی پرسپولیس مقابل الدحیل عربستان اظهار داشت: بازی خوبی با تیم پر امکانات النصر انجام دادیم. بازیکنان گران قیمتی داشتند. میلاد سرلک جبران اخراجش در تهران را انجام داد. ما بهتر از النصر بازی کردیم و برد حق ما بود. باید از موقعیت‌هایی که داشتیم بهتر […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، افشین پیروانی در مورد تساوی پرسپولیس مقابل الدحیل عربستان اظهار داشت: بازی خوبی با تیم پر امکانات النصر انجام دادیم. بازیکنان گران قیمتی داشتند. میلاد سرلک جبران اخراجش در تهران را انجام داد. ما بهتر از النصر بازی کردیم و برد حق ما بود. باید از موقعیت‌هایی که داشتیم بهتر استفاده می کردیم می توانستیم برنده بازی شویم.

وی در خصوص قانون سقف بودجه و رقابت نابرابری که تیم های ایرانی با تیم های آسیایی انجام می دهند گفت: اگر قرار است رقابت با تیم های بزرگ کنیم باید تمهیداتی اندیشیده می شد. در بحث گلزنی مشکلاتی داریم و اگر دست ما باز بود و هزینه می کردیم بهتر بود. ما سقف را رعایت کردیم. اگر رعایت نمی کردیم فورواردهای گران قیمتی به پرسپولیس می آوردیم. مقداری در حق ما اجحاف شد و می توانستیم خریدهای بهتری انجام دهیم. امروز همه زحمت کشیدند و به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید می گویم. امیدوارم بازی های بعدی رقابت بهتری داشته باشیم.

پیروانی درباره درگیری اش در ابتدای بازی با کاسترو سرمربی النصر ادامه داد: فکر می کنم داور به رونالدو یک مقدار احترام گذاشت. بحث شبیه سازی از سوی رونالدو انجام شد. باید به او کارت زرد می داد. وقتی پنالتی نبود صد درصد حق با من بود اما مربی آنها شلوغ کرد. من هم چیزهایی بلد بودم و از حق پرسپولیس دفاع کردم.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره شکایت این تیم از استقلال بابت عبور این باشگاه از سقف بودجه افزود: کسانی که باید تصمیمی بگیرند باید نظر بدهند. دلم نمی‌خواهد راجع به تیم های دیگری حرف بزنم. اگر قرار بود با تیم های بزرگ آسیایی رقابت کنیم باید حداقل بهتر یارگیری در خط حمله می‌کردیم.

پایان پیام/





منبع: فارس