حیف شد که برابر النصر برنده نشدیم
حیف شد که برابر النصر برنده نشدیم

شهاب زاهدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: واقعا حیف شد که امروز برنده نشدیم. فوتبال همین است. ما همه تلاش خودمان را کردیم. همه کنار زمین کنار ما بودند، اما فوتبال است. به نظرم هنوز خیلی امید داریم. با جایگاهمان در جدول […]

- حیف شد که برابر النصر برنده نشدیم

شهاب زاهدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: واقعا حیف شد که امروز برنده نشدیم. فوتبال همین است. ما همه تلاش خودمان را کردیم. همه کنار زمین کنار ما بودند، اما فوتبال است. به نظرم هنوز خیلی امید داریم. با جایگاهمان در جدول رده بندی از  شانس خوبی برخوردار هستیم.

او ادامه داد: من فکر می‌کردم ما بین تیم‌های سوم و چهارم هستیم. منتظر هواداران هستیم تا با همه توان مقابل الدحیل به میدان برویم تا همه با قدرت پرسپولیس آشنا شوند.

زاهدی درباره اینکه پرسپولیس در ابتدای بازی با استرس بازی کرد و با ۱۰ نفره شدن النصر به بازی برگشت، افزود: طبیعی است. جلوی هر تیمی در زمین حریف روی تیم فشار ایجاد می شود، اما رفته رفته فشار کمتر شد. در دقایقی از بازی با اینکه النصر ۱۱ نفره بود ما خیلی خوب پاس می‌دادیم و مالکیت توپ و میدان را داشتیم. جلوی تیمی که این همه ستاره دارد بازی خوبی انجام دادیم. اگر فوتبال روی خودش را به ما نشان می‌داد برنده می‌شدیم. می‌توانست گل من آفساید نباشد و این‌ها جزیی از فوتبال است و امیدوارم روزی برسد که گل من آفساید نباشد.

مهاجم پرسپولیس درباره فشار‌هایی که روی خط حمله این تیم وجود دارد گفت: طبیعی است که در تیمی مثل پرسپولیس که بهترین تیم ایران است فشار‌هایی وجود داشته باشد. این کاملا طبیعی است، اما من این فشار را به فال نیک می‌گیریم، تلاشم را بیشتر می‌کنم و امیدوارم روند من روز به روز بهتر شود.

باشگاه خبرنگاران