زکی‌پور: اگر بگویند ۳ بر صفر بازنده‌ هستیم هم مشکلی ندارم
زکی‌پور: اگر بگویند ۳ بر صفر بازنده‌ هستیم هم مشکلی ندارم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، میلاد زکی‌پور پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق اظهار داشت: اول از همه از هوادارانی که به تهران آمدند و حامی ما بودند تشکر می‌کنم و دست آنها را می‌بوسم. نیروی هوایی تیم خوبی بود و ما با اخراجی که در نیمه اول […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، میلاد زکی‌پور پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق اظهار داشت: اول از همه از هوادارانی که به تهران آمدند و حامی ما بودند تشکر می‌کنم و دست آنها را می‌بوسم. نیروی هوایی تیم خوبی بود و ما با اخراجی که در نیمه اول دادیم کارمان خیلی سخت شد. هادی محمدی هم اخراج شد و کارمان سخت‌تر شد، اما خدا را شکر توانستیم به لطف تلاش بازیکنان ۳ امتیاز را بگیریم.

وی درمورد اینکه نیروی هوایی هفته گذشته توانست الاتحاد را شکست دهد و هفته آینده سپاهان باید مقابل الاتحاد قرار بگیرد، ادامه داد: باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. بازی خیلی سختی داریم. با چالش‌هایی که داشتیم و ۳ امتیازی که در لیگ قهرمانان آسیا و ۴ امتیازی که در لیگ برتر از ما کسر شد کار سختی داریم. با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان امیدوارم بتوانیم به پیروزی برسیم.

زکی‌پور در پاسخ به اینکه آیا به حضور در تیم ملی فکر می‌کند یا خیر، تصریح کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که به تیم ملی برسم. آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد. برای امیر قلعه‌نویی و تیم ملی هم آرزوی موفقیت می‌کنم و اگر بتوانم به تیم ملی کمک کنم، قطعاً این کار را خواهم کرد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان درمورد کسر امتیازهای متوالی از این تیم، تصریح کرد: آنقدر اتفاقات عجیب دیده‌ام که همه چیز برایم عادی است؛ یعنی اگر الان بگویند ۳ بر صفر بازنده‌ شده‌ایم بازهم مشکلی نیست. ما تیم یکدست و یکدلی داریم و با اتحادی که داریم فقط رو به جلو می‌رویم تا دل هواداران را شاد کنیم.

پایان پیام/





منبع: فارس