لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا – پورتو؛ طارمی جایگاه ژاوی را به خطر می‌اندازد؟
لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا – پورتو؛ طارمی جایگاه ژاوی را به خطر می‌اندازد؟

به گزارش زیرنویس، فرداشب در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در ورزشگاه المپیک میزبان پورتو است. دیداری که از حساسیت بسیاری بالایی برخوردار است زیرا بارسلونا، پورتو و شاختار رقابتی بسیار نزدیک در گروه ایجاد کرده‌اند. بارسلونا در بازی ابتدای هفته مقابل رایو وایکانو تن به تساوی داد تا با اوضاعی […]

به گزارش زیرنویس، فرداشب در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در ورزشگاه المپیک میزبان پورتو است. دیداری که از حساسیت بسیاری بالایی برخوردار است زیرا بارسلونا، پورتو و شاختار رقابتی بسیار نزدیک در گروه ایجاد کرده‌اند.

بارسلونا در بازی ابتدای هفته مقابل رایو وایکانو تن به تساوی داد تا با اوضاعی بحرانی وارد مسابقه شود ولی از طرف دیگر، پورتو با برتری ۴ بر صفر از روحیه بهتری برخوردار است.

- لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا - پورتو؛ طارمی جایگاه ژاوی را به خطر می‌اندازد؟

از ۶ بازی برگزار شده میان ۲ تیم، بارسلونا ۵ بار پیروز بوده و پورتو تنها یک بار برنده از زمین خارج شده است.

بارسلونا برای این دیدار گاوی، سرخیو روبرتو و تراشتگن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و برای پورتو نیز مارکانو، وندل و زایدو در دسترس کونسیسائو نیستند.

مهدی طارمی با ارزش ترین بازیکن پورتو در لیگ قهرمانان اروپا از نگاه یوفاست ولی در این روزها نتوانسته نمایش خوبی از خود به ثبت رساند.

- لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا - پورتو؛ طارمی جایگاه ژاوی را به خطر می‌اندازد؟

در حالی که صحبت از انتقال طارمی به تیمی دیگر مثل اینتر به گوش می‌رسد، این بازیکن در این فصل در ۱۶ بازی تنها ۳ گل زده و ۳ پاس گل داده است. اتفاقی که باعث شده در بازی‌های اخیر به دلیل اختلاف نظر با کونسیسائو نیمکت نشین نیز شود.

با این حال یوفا در گزارش خود برای بازی پورتو و بارسلونا مدعی شد که طارمی در ترکیب ثابت تیم پرتغالی حضور دارد.

بازی رفت پورتو و بارسلونا در ورزشگاه دراگائو با تک گل فران تورس به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید ولی اوضاع ۲ تیم با بازی رفت تغییر کرده است. روز گذشته نشریه آ.اس گزارش داد که باخت بارسلونا می‌تواند این تیم را به جهنم برساند و به همین دلیل بارسایی‌ها تحت فشار هستند.

- لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا - پورتو؛ طارمی جایگاه ژاوی را به خطر می‌اندازد؟

ژاوی نیز در نشست خبری پیش از بازی از نیاز به حمایت هواداران صحبت کرد و گفت که امیدوار است شبی جادویی را شاگردانش رقم بزنند.

البته کاربران یوفا نیز معتقد هستند که بارسلونا کار ساده‌ای مقابل پورتو دارد. از بین کاربران لیگ قهرمانان اروپا، ۸۲ درصد پیروزی بارسلونا را پیش‌بینی کردند و تنها ۱۲ درصد از برد پورتو حرف زدند.

ترکیب احتمالی بارسلونا و پورتو به شرح زیر است:

بارسلونا: پنا، کانسلو، آرائخو، مارتینز، بالده، دی یونگ، گوندوغان، پدری، رافینیا، لواندوفسکی و فلیکس

پورتو: کاستا، ماریو، گروخیک، کاردوسو، فرانکو، په په، استاکیو، وارلا، گالنو، طارمی و اوانیلسون

بازی‌های شب اول هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

لاتزیو – سلتیک

فاینورد – اتلتیکو مادرید

میلان – دورتموند

پاریس – نیوکاسل

منچسترسیتی – لایپزیگ 

یانگ بویز – ستاره سرخ بلگراد

شاختار دونتسک – رویال آنتورپ 

پایان پیام/ 





منبع: فارس