به گزارش زیرنویس از لرستان، علی رزاقی اظهار داشت: یک گروه شکارچی متخلف که اقدام به شکار یک قلاده روباه کرده‌ بودند در تاریخ ۳ آذرماه ۱۴۰۲ با همکاری عوامل انتظامی بخش کاکاوند شهرستان دلفان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. وی افزود: پس از دریافت گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر ورود شکارچیان متخلف به بخش […]

به گزارش زیرنویس از لرستان، علی رزاقی اظهار داشت: یک گروه شکارچی متخلف که اقدام به شکار یک قلاده روباه کرده‌ بودند در تاریخ ۳ آذرماه ۱۴۰۲ با همکاری عوامل انتظامی بخش کاکاوند شهرستان دلفان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: پس از دریافت گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر ورود شکارچیان متخلف به بخش کاکاوند مامورین اجرایی این اداره بلافاصله به محل عزیمت نمودند که طی این مأموریت پس از پایش منطقه‌ با همکاری عوامل انتظامی بخش کاکاوند موفق به دستگیری متخلفین شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان گفت: از متخلفین دو قبضه سلاح ساچمه زنی به همراه لاشه یک قلاده روباه کشف و ضبط گردید.

رزاقی در ادامه گفت؛ صورتجلسه اولیه تخلف برای متخلفین تنظیم پرونده‌ قضائی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

مهدی زکی پور/ لرستان

 

 

منبع خبر: رکنـا