به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال النصر و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه دوشنبه ۷ آذر و از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه اول پارک شهر ریاض به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. النصر با کسب تک امتیاز این بازی صعود خود به […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال النصر و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه دوشنبه ۷ آذر و از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه اول پارک شهر ریاض به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. النصر با کسب تک امتیاز این بازی صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را قطعی کرد و پرسپولیس برای کسب جواز صعود به این مرحله باید چشم به نتایج سایر رقبای خود داشته باشد و دیدار هفته پایانی خود مقابل الدحیل قطر را با پیروزی پشت سر بگذارد.

در همین رابطه رسانه عربی زبان گل به دیدار النصر و پرسپولیس پرداخت و کسب یک امتیاز برای النصر را با توجه به اینکه این تیم دقایق زیادی را با یک بازیکن کمتر بازی کرد، مهم توصیف کرد. در مطلب سایت گل آمده است: این یک امتیاز برای النصر بسیار با ارزش است و آنها از نماینده ایران این امتیاز مهم را ربودند. با این نتیجه، النصر ضمن پیشی گرفتن از پرسپولیس با ۱۳ امتیاز و به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد.

سایت گل در ادامه آورده است: النصر در دقیقه دو بازی صاحب ضربه پنالتی شد که کریستیانو رونالدو با صداقت خود به داور اعلام کرد که این پنالتی درست نیست و داور از تصمیم خود صرف نظر کرد. رونالدو در دقیقه ۵۷ فرصت این را داشت تا دروازه پرسپولیس را باز کند اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. همچنین علیرضا بیرانوند خطای بدی را روی مهاجم النصر مرتکب و باعث مصدومیت او شد.

النصر یک امتیاز مهم را از پرسپولیس ربود/ خطای بد بیرانوند

منبع: مـهر