به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه ، ۱۷ فروردین‌ماه امسال رئیس قوه قضائیه به استان البرز سفر کرد. در جریان این سفر مصوباتی در راستای حل مشکلات استان تصویب شد که یکی از این مصوبات تعیین تکلیف اراضی مربوط به فرودگاه پیام و صدور سند حدنگاری برای این فرودگاه بود. با […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه ، ۱۷ فروردین‌ماه امسال رئیس قوه قضائیه به استان البرز سفر کرد.

در جریان این سفر مصوباتی در راستای حل مشکلات استان تصویب شد که یکی از این مصوبات تعیین تکلیف اراضی مربوط به فرودگاه پیام و صدور سند حدنگاری برای این فرودگاه بود.

با اقدامات انجام شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رفع تداخلات و مشکلات مالکیتی، سند حدنگاری این فرودگاه صادر شد.

فرج‌الله علیزاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان البرز در این رابطه گفت: صدور سند فرودگاه بین‌الملی پیام و محدوده آن به دلیل تداخل پلاک‌های مجاور با محدوده مذکور در سالیان گذشته میسر نشده بود.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و تشکیل جلسات متعدد با اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ در اجرای مصوبات سفر استانی رئیس دستگاه قضا به استان البرز و پیگیری رئیس سازمان ثبت، سند مالکیت حدنگار محدوده فرودگاه بین‌المللی پیام به مساحت یک هزار و ۲۰۰ هکتار در حوزه ثبتی ساوجبلاغ به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات پیام صادر شد.

منبع خبر: رکنـا