به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «روز سه شنبه (۳۰ آبان) تحویل بودجه سال ۱۴۰۳ را داریم.» این جمله ای بود که محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی هفته پیش ( ۲۸ آبان ماه) در نوبت عصر جلسه علنی مجلس اعلام کرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد که هفته آینده نمایندگان […]

- زمان تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ به مجلس اعلام شد/ رئیسی به پارلمان می‌رود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «روز سه شنبه (۳۰ آبان) تحویل بودجه سال ۱۴۰۳ را داریم.» این جمله ای بود که محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی هفته پیش ( ۲۸ آبان ماه) در نوبت عصر جلسه علنی مجلس اعلام کرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد که هفته آینده نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه رفته و جلسات مجلس تعطیل است.

اما صبح روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه خبری از حضور ابراهیم رئیسی در ساختمان بهارستان نشد. علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری همان روز خود با اعلام خبر نرفتن رئیس دولت سیزدهم به مجلس گفت: با درخواست هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و با توجه به عدم بررسی بخش نهایی برنامه هفتم توسعه، تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ به جلسه بعد از اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی موکول شد.

در این راستا، به گزارش فارس، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز اعلام کرد که رئیس جمهور هفته آینده برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس می‌رود.

وی تاکید کرد که دولت در زمان بندی مقرر لایحه بودجه را به مجلس ارسال کرد.

منظور ادامه داد: با توجه به اینکه مجلس تا اول آذرماه درگیر برنامه هفتم توسعه بود فرصت اینکه رئیس جمهور حضورا لایحه را تقدیم مجلس کنند نشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: با توجه به تعطیلی مجلس در هفته جاری، امیدواریم در اولین روز برگزاری مجلس در هفته آینده این فرصت فراهم شود و رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا کند.

۲۱۹۲۱۸

منبع: خبـرآنلاین