سپاهان بازی پنجم خود در لیگ قهرمانان آسیا را با یک گل از نیروی هوایی عراق در ورزشگاه آزادی تهران برد. با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا سپاهان بازی برابر الاتحاد را سه بر صفر باخت و از سه بازی خانگی نیز محروم شد و به همین دلیل دیدارهای خانگی اش را در تهران برگزار می‌کند. […]

- جنگ دوپرسپولیسی سابق برای یک گل/ قیافه رامین شادی بعدگل فرشاد راخراب کرد!  

سپاهان بازی پنجم خود در لیگ قهرمانان آسیا را با یک گل از نیروی هوایی عراق در ورزشگاه آزادی تهران برد. با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا سپاهان بازی برابر الاتحاد را سه بر صفر باخت و از سه بازی خانگی نیز محروم شد و به همین دلیل دیدارهای خانگی اش را در تهران برگزار می‌کند.

خوشبختانه هواداران این تیم و فوتبالی‌ها سپاهان را تنها نگذاشتند. دیدار برابر نیروی هوایی عراق جنگ مستقیم صعود بود، هر دو تیم ۷ امتیازی بودند و برای رسیدن به جمع سه تیم برتر در میان تیم‌های دوم گروه‌های پنجگانه، به این سه امتیاز نیاز حیاتی داشتند.

سپاهان می‌خواست انتقام بازی رفت را هم بگیرد. مسابقه‌ای که تا لحظات آخر ۲-۱ پیش بود اما با گل دیرهنگام مجبور به تقسیم امتیازات شد و خوشبختانه این مسابقه حساس و سرنوشت ساز را سپاهان ۹ نفره برد (باز هم عدم آشنایی بازیکنان ما به قوانین در همان نیمه اول کار دستمان داد و محمد جواد حسین نژاد ملی‌پوش جوان سپاهان اخراج شد. هادی محمدی نیز در دقایق آخر اخراج شد اما تک گل فرشاد احمدزاده برای نگه داشتن سه امتیاز در ایران کافی بود)

اما اگر روی صحنه به ثمر رسیدن گل نگاه کنید قیافه «رامین رضاییان» جدا دیدن دارد! ملی پوش کشورمان تا قبل از آغاز هفته پنجم لیگ قهرمانان به عنوان بهترین گلزن ایرانی در این تورنمنت با سه گل در پله پنجم بود. تالیسکا با ۶ گل صدرنشین و بین او و رامین سه بازیکن دیگر با چهار و پنج گل حضور داشتند.

در صحنه گل، اشتباه بازیکن نیروی هوایی فرصتی طلایی را نصیب رامین کرد و او توپ را در مصاف تک به تک از دروازه‌بان حریف عبور داد. همه بازیکنان نیروی هوایی با پذیرش گل سر جای خود ایستادند و تنها فرشاد احمدزاده به تعقیب توپ پرداخت و در آستانه ورود به دروازه با یک ضربه فقط گل را به نام خود ثبت کرد!

فرشاد تحت تاثیر هیجان بازی متوجه نشد چه کرده ولی وقتی چرخید و قیافه رامین را مقابل خود دید، تازه فهمید یک گل با ارزش را از همبازی ملی پوش خود در کورس آقای گلی در معتبرترین تورنمنت باشگاهی آسیا ربوده است!

رامین بهت زده سر جایش ایستاده بود و فرشاد را نگاه می‌کرد و او هم مجبور شد قید شادی گل را بزند و تنها از رامین بابت این گل عذرخواهی کند! معلوم است که دلخوری رامین تا پایان بازی پابرجا بوده که مورایس در کنفرانس بعد بازی آن گونه از رامین تجلیل و در واقع دلجویی کرد!

منبع: خبـر ورزشی