شاگردان یحیی گل محمدی پیش از ظهر امروز و پس از حضور در فرودگاه شهر ریاض در اوقات انتظار برای سوار شدن به هواپیما و همچنین در طول سفر بیش از هر چیز درباره مصاف شب گذشته مقابل تیم ۱۰ نفره النصر صحبت و نسبت به کسب تساوی در خانه تیم قدرتمند عربستانی ابراز تاسف […]

- حیف شد! باید النصر را شکست می‌دادیم/ خدا کند آزادی پر شود

شاگردان یحیی گل محمدی پیش از ظهر امروز و پس از حضور در فرودگاه شهر ریاض در اوقات انتظار برای سوار شدن به هواپیما و همچنین در طول سفر بیش از هر چیز درباره مصاف شب گذشته مقابل تیم ۱۰ نفره النصر صحبت و نسبت به کسب تساوی در خانه تیم قدرتمند عربستانی ابراز تاسف می‌کردند.

بازیکنان تیم پرسپولیس با مرور لحظات و دقایق حساس بازی و موقعیت‌هایی که در دیدار مقابل نماینده عربستان از دست رفته بود بارها افسوس می‌خوردند که چرا النصر را در خانه خودش و پیش چشم هوادارانش شکست ندادند.

با این همه اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس با توجه به برگزاری آخرین دیدار مرحله گروهی در تهران مقابل الدحیل به شدت امیدوارم تا با حضور حداکثری جمعیت طرفدار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بتوانند حریف قطری‌شان را شکست بدهند و به دور بالاتر صعود کنند.

یکی دیگر از مشغولیات بازیکنان پرسپولیس در طول پرواز و سالن انتظار فرودگاه بررسی وضعیت جدول گروه‌های مختلف منطقه غرب آسیا بود. پرسپولیسی‌ها با بررسی شرایط تیم‌های دوم جدول گروه‌های مختلف در بازی های دیشب و مسابقات امشب شرایط خودشان برای صعود به دور بالاتر به عنوان تیم دوم برتر منطقه غرب آسیا را نیز مورد بررسی قرار دادند.

منبع: خبـر ورزشی