سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هفته گذشته موضوعی را مطرح کرد مبنی بر اینکه قول نمی‌دهد در فصل زمستان مازوت سازی انجام نشود، اظهار کرد: این موضوع به نوعی شفاف سازی است، اما سوال من این است که وظیفه رئیس سازمان محیط زیست چیست؟ اجرای قانون […]

سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هفته گذشته موضوعی را مطرح کرد مبنی بر اینکه قول نمی‌دهد در فصل زمستان مازوت سازی انجام نشود، اظهار کرد: این موضوع به نوعی شفاف سازی است، اما سوال من این است که وظیفه رئیس سازمان محیط زیست چیست؟ اجرای قانون هوای پاک چه می‌شود؟ این اظهارات شانه خالی کردن از اجرای قانون و عدم انجام مسئولیت‌های اصلی سازمان است.

به گزارش شهر، وی افزود: وقتی کسی که مسئولیت اصلی در زمینه آلودگی هوا دارد، چنین اظهاراتی را مطرح می‌کند، چه انتظاری از دیگر مسئولان باقی می‌ماند؟ شهروندان بدانند که یکی از دلایل آلودگی هوای شهر تهران در ۶ ماه دوم سال مازوت سوزی و موارد اینگونه است، اما متاسفانه به دلیل عملکرد بد شهرداری تهران به ویژه مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی در تبیین این موضوع اولین نهادی که در این روزهای آلودگی هوا مورد انتقاد است مدیریت شهری است و شهروندان خواستار حل این موضوع از سوی مدیریت شهری هستند.

افشاگری سوده نجفی در شورای شهر تهران/ دلیل آلودگی هوای تهران چیست؟

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین