جوزپه ماروتا، مدیراجرایی باشگاه اینتر، به عنوان میهمان گفت‌وگوی صنعت ورزشی نشریه کوریره دلا سرا، درباره بسیاری از موضوعات مرتبط با دنیای فوتبال صحبت کرد. مورینیو پس از مربیگری در چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام تصمیم گرفت در سال ۲۰۲۱ به ایتالیا بازگردد. او با قراردادی ۳ ساله هدایت رم را برای اولین بار برعهده گرفت. […]

- تمجید غیرمنتظره مدیر تیم رقیب؛ آقای‌خاص تیمش را جذاب کرده است!

جوزپه ماروتا، مدیراجرایی باشگاه اینتر، به عنوان میهمان گفت‌وگوی صنعت ورزشی نشریه کوریره دلا سرا، درباره بسیاری از موضوعات مرتبط با دنیای فوتبال صحبت کرد.

مورینیو پس از مربیگری در چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام تصمیم گرفت در سال ۲۰۲۱ به ایتالیا بازگردد. او با قراردادی ۳ ساله هدایت رم را برای اولین بار برعهده گرفت.

او در اولین فصل حضور روی نیمکت این تیم به فینال لیگ کنفرانس اروپا صعود کرد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. مورینیو در دومین فصل هم موفق شد به فینال لیگ اروپا صعود کند و یک فینال اروپایی دیگر را تجربه کند.

سرمربی پرتغالی در سومین فصل حضورش شروع خوبی نداشت، اما با گذشت ۱۳ هفته به ۲۱ امتیاز دست پیدا کرده و در رده پنجم قرار گرفته است.

مدیر اینتر درباره حضور ژوزه مورینیو در رم و تغییرات این باشگاه با حضور سرمربی مطرح پرتغالی اظهار نظر کرد: پدیده رشد یک باشگاه در مورد مربیان نیز اعمال می‌شود و فقط مختص بازیکنان نیست که یک باشگاه را متحول کنند. مورینیو جذابیت رم را بازسازی کرده و این باشگاه در حال رشد است.

او همین‌طور درباره تمدید قرارداد ستاره فعلی اینتر هم صحبت کرد. ماروتا درمورد وضعیت مذاکرات با لائوتارو مارتینز گفت: ما در حال مذاکره با لائوتارو و مدیربرنامه‌ او هستیم تا قرارداد جدید را آماده کنیم. ما بسیار آرام هستیم. معتقدم که در مذاکرات هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت زیرا این بازیکن می‌خواهد بماند، بنابراین مذاکرات ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: شانس بزرگ آزمون برای ماندن در زادگاه دخترش/ مورینیو به سردار چراغ سبز نشان داد

منبع: خبـر ورزشی