حذف سومین بوکسور نوجوان ایران از قهرمانی جهان/ مصباحی صعود کرد
حذف سومین بوکسور نوجوان ایران از قهرمانی جهان/ مصباحی صعود کرد

در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۳ ارمنستان، دو بوکسور دیگر ایران به روی رینگ رفتند که در نهایت یک برد و یک باخت حاصل کار آن‌ها بود تا به این ترتیب، سه بوکسور از ۶ بوکسور ایران، از گردونه مسابقات کنار رفته باشند. رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان جهان از ۳ آذر به میزبانی […]

- حذف سومین بوکسور نوجوان ایران از قهرمانی جهان/ مصباحی صعود کرد

در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۳ ارمنستان، دو بوکسور دیگر ایران به روی رینگ رفتند که در نهایت یک برد و یک باخت حاصل کار آن‌ها بود تا به این ترتیب، سه بوکسور از ۶ بوکسور ایران، از گردونه مسابقات کنار رفته باشند.

رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان جهان از ۳ آذر به میزبانی ارمنستان آغاز شده و تا ۱۳ این ماه ادامه دارد که امروز در مبارزات وزن ۶۶ کیلوگرم، محمدصالح مصباحی، دارنده مدال طلای آسیا، به مصاف «کاکابادزه» از گرجستان رفت و با غلبه بر این حریف راهی مرحله بعد شد.

مصباحی که به تازگی طلای نوجوانان آسیا را هم کسب کرده است، در مبارزه بعدی خود به مصاف «اکبر احمدوف» از ازبکستان می‌رود. این بوکسور ازبک پیش از این برابر حریفانی از قزاقستان و روسیه به برتری رسیده است.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، اما ماهان ساجدی مقابل «ساموئل سیرماگایان» از ارمنستان روی رینگ رفت که در پایان مبارزه‌ای نزدیک، نتیجه را به میزبان واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در روز‌های گذشته این مسابقات نیز اشکان هاشمی و امیرمحمد رستم‌پور مقابل حریفان شکست خورده و از گردونه رقابت‌ها کنار رفته بودند.

عبدالرحمان دارا و عباس گرشاسبی دیگر نمایندگان تیم نوجوانان ایران در این رویداد جهانی هستند.

باشگاه خبرنگاران