ملی‌پوشان تکواندو همچنان در انتظار ویزای انگلیس/ ساعی این بار با پاراتکواندو به سفر رفت!
ملی‌پوشان تکواندو همچنان در انتظار ویزای انگلیس/ ساعی این بار با پاراتکواندو به سفر رفت!

 در حالی که رقابت‌های فینال گرندپری در سال ۲۰۲۳ از روز شنبه ۱۱ آذرماه در شهر منچستر آغاز خواهد شد؛ همچنان ملی‌پوشان تکواندو در انتظار صدور روادید برای حضور در این مرحله از مسابقات به سر می‌برند.  این در حالی است که در صورت غیبت ملی‌پوشان در این مرحله از مسابقات شانس کسب سهمیه از […]

- ملی‌پوشان تکواندو همچنان در انتظار ویزای انگلیس/ ساعی این بار با پاراتکواندو به سفر رفت!

 در حالی که رقابت‌های فینال گرندپری در سال ۲۰۲۳ از روز شنبه ۱۱ آذرماه در شهر منچستر آغاز خواهد شد؛ همچنان ملی‌پوشان تکواندو در انتظار صدور روادید برای حضور در این مرحله از مسابقات به سر می‌برند. 

این در حالی است که در صورت غیبت ملی‌پوشان در این مرحله از مسابقات شانس کسب سهمیه از طریق رنکینگ در بخش پسران از دست خواهد رفت و ملی‌پوشان کشورمان باید برای کسب ۲ سهمیه قاره‌ای تلاش کنند. با وجود اینکه هنوز روادید ملی‌پوشان برای حضور در انگلیس صادر نشده، امروز (سه‌شنبه ۷ آذرماه) اعضای تیم ملی پاراتکواندو راهی منچستر شدند تا شانس خود را برای کسب سهمیه رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس امتحان کنند.

نکته جالب سفر دوباره هادی ساعی این بار همراه با اعضای تیم ملی پاراتکواندو است تا همچنان رئیس جوان فدراسیون نفر نخست اعزام‌های تکواندو باشد. این در شرایطی است که مهدی حاجی‌موسایی، ابوالفضل زندی، مهران برخورداری، مبینا نعمت‌زاده و ناهید کیانی با وجود ماه‌ها تلاش برای کسب سهمیه المپیک همچنان در استرس دریافت روادید این مسابقات به سر می‌برند. 

مریم عبدالله پور در وزن ۴۷- کیلوگرم بانوان، سعید صادقیان‌پور در وزن ۶۳- کیلوگرم، مهدی پوررهنما در وزن ۷۰- کیلوگرم، علیرضا بخت در وزن ۸۰- کیلوگرم و حامد حق شناس در وزن ۸۰+ کیلوگرم، ملی‌پوشان اعزامی تیم پاراتکواندو در سفر به منچستر را تشکیل می‌دهند که همگی آن‌ها از شانس کسب سهمیه پارالمپیک پاریس برخوردارند. 

هدایت تیم ملی پاراتکواندو در گروه آقایان برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی است و علی کریمی صابر به عنوان مربی وی را یاری می‌کند. عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی بانوان نیز تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها را همراهی می‌کند و جمشید سهرابی سرپرست تیم خواهد بود. 

امید است در ساعت باقی مانده روادید ملی‌پوشان کشورمان برای حضور در گرندپری منچستر صادر شود تا همچنان شانس کسب سهمیه از طریق رنکینگ المپیک وجود داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران