پرسپولیس شب گذشته در ورزشگاه الاول پارک ریاض مهمان تیم پرستاره النصر عربستان بود که علی‌رغم ده نفره شدن تیم النصر، بازی با نتیجه صفر-صفر به اتمام رسید تا پرسپولیس در دو هفته پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا تن به تساوی دهد و امیدوارانه چشم به بازی آخر در مقابل الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی […]

پرسپولیس شب گذشته در ورزشگاه الاول پارک ریاض مهمان تیم پرستاره النصر عربستان بود که علی‌رغم ده نفره شدن تیم النصر، بازی با نتیجه صفر-صفر به اتمام رسید تا پرسپولیس در دو هفته پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا تن به تساوی دهد و امیدوارانه چشم به بازی آخر در مقابل الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاگران خودی برای صعود از گروه مرگ آسیا داشته باشد.

نظرات متفاوت کارشناسان در خصوص کیفیت عملکرد تیم یحیی گل‌محمدی باعث شد تا زیرنویس به همین بهانه از مخاطبان خود بخواهد تا در این خصوص نظر خود را اعلام کنند.

نتیجه به دست آمده از رای‌های ثبت شده تا کنون نشان می‌دهد که اکثر اهالی فوتبال از عملکرد سرخپوشان رضایت داشته‌اند و با وجود حضور ستارگان پرشمار در ترکیب تیم النصر عربستان، نتیجه تساوی به عنوان تیم میهان را یک موفقیت برای یحیی گل محمدی قلمداد کرده‌اند.

این نظرسنجی همچنان در صفحه اصلی سایت زیرنویس فعال است و برای شرکت در آن می‌توانید اینــجــا کلیک کنید و رای خود را ثبت نمایید.

مهر تایید بر عملکرد پرسپولیس مقابل رونالدو و یارانش/ اکثریت از نتیجه تیم یحیی مقابل النصر راضی هستند

منبع: خبـر ورزشی